معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین:

بازار اقوام در حاشیه آزادراه قزوین-کرج احداث می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۶۳۰۷
بازار اقوام در حاشیه آزادراه قزوین-کرج احداث می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بازارهای اقوام ایرانی و پوشاک برند با هدف جذب گردشگر و بازاریابی برای محصولات، صنایع دستی و سوغات استان در آزادراه قزوین-کرج جانمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عیسی قبادی در این باره اظهار داشت: قزوین به عنوان شاهراه ارتباطی کشور در مسیر عبور و مرور ۱۳ استان قرار دارد و این موضوع یک ظرفیت مناسب برای جذب گردشگر و همچنین فروش محصولات، سوغات و تولیدات استان است.

وی با بیان اینکه مکان استقرار و احداث بازار اقوام ایرانی و پوشاک برند جانمایی و تعیین شده است، افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاه های مرتبط مکلف هستند تا بسته های سرمایه گذاری مرتبط با این طرح را تهیه و به سرمایه گذاران ارایه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: در بازار پوشاک برند انواع البسه، کیف و کفش برندهای مطرح ایرانی و تولیدکنندگان استان و همچنین در بازار اقوام ایرانی نیز انواع سوغات و محصولات فرهنگی، صنایع دستی و کشاورزی استان عرضه خواهد شد.

قبادی اظهار داشت: ایجاد این بازارها ضمن اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم برای جوانان قزوینی، حمایت خوبی از تولیدات استان نیز به شمار می رود و محصولات تولیدکنندگان قزوینی را به هموطنان معرفی می کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تعیین سرمایه گذار برای این دو طرح اقتصادی و تجاری، کلنگ زنی و عملیات ساخت این بازارها تا سال آینده کلید بخورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز