استاندار قزوین:

قزوین مستعد جذب سرمایه گذاری بخش اقتصادی تامین اجتماعی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۶۶۱۳
قزوین مستعد جذب سرمایه گذاری بخش اقتصادی تامین اجتماعی است
استاندار قزوین گفت: با وجود ظرفیت های بزرگ صنعتی، کشاورزی و گردشگری آماده جذب سرمایه گذاری مشترک با سازمان تامین اجتماعی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید روز سه شنبه با حضور سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، جمالی پور استاندار و سیاهکلی و محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران بخش خصوصی و دولتی در استانداری قزوین برگزار شد. 

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این نشست گفت: قزوین یک استان تاریخی و اقتصادی و صنعتی است و یک دوره در صفویه پایتخت بوده و بزرگان بیشماری دارد و ظرفیت های بی بدیلی دارد که می تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه دنیا دنبال گردشگری اقتصادی و طبیعی است و ما این ظرفیت را داریم، افزود: دشت قزوین سرمایه ارزشمندی است که حدود ۴ درصد محصولات کشاورزی کشور را تامین می کند و در صنعت هم پیشرو است و اولین شهر صنعتی را دارد.

00

جمالی پور بیان کرد: البته به دلیل سو مدیریت و برخی مشکلات شاهد تعطیلی و چالش در برخی واحدها بوده ایم که برای حل آن اقدام شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: ظرفیت اقتصادی استان در اختیار سازمان تامین اجتماعی است و تعداد زیادی از این واحدها زیر مجموعه شستا هستند و نوعی ظرفیت برای شما محسوب می شوند که قابلیت سرمایه گذاری دارد و با مشارکت شما می توانیم در بخش های صنعتی سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.

جمالی پور بیان کرد: قزوین در مسیر  ۱۱  استان کشور قرار دارد و بزودی با افتتاح آزاد راه چرمشهر رینگ جنوب به شرق و غرب و شمال هم تسهیل و برقرار می شود.

استاندار قزوین یادآورشد: در حوزه درمان باید از ظرفیت تامین اجتماعی بهره بیشتری ببریم و جمعیت کارگری ما نیازمند پوشش درمانی کامل است تا این گروه از خدمات سازمان برخوردار شوند.

وی یادآور شد: اگر یک قطعه زمین ۳۰۰ هکتاری در جوار شهرک صنعتی داده شود برای توسعه طرحها، آمادگی داریم با بخش اقتصادی تامین اجتماعی در راستای آمایش سرزمین در صنایع کشاورزی و شیمیایی میزبان بخش اقتصادی شما باشیم و طرح های بزرگی را عملیاتی کنیم.

جمالی پور در پایان خواستار کمک سازمان تامین اجتماعی  در حل مشکلات واحدهای صنعتی بحرانی شد.

 

نظر شما