رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

تامین اجتماعی در افزایش حقوق همه بازنشستگان رویکرد عادلانه داشته باشد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۶۷۲۹
تامین اجتماعی در افزایش حقوق همه بازنشستگان رویکرد عادلانه داشته باشد
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان باید نگاه یکسان و عادلانه داشته باشد تا یکسان سازی همه جانبه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تیم تامین اجتماعی در استان قزوین ایثارگر، خدوم و خوش اخلاق هستند و از خدمات مدیران رضایت داریم.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان دامنه تغییر زیادی دارد و از ۳۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان است که باید اصلاح شود.

سیاهکلی گفت: دولت برای بهبود وضع بازنشستگان اقدام کرده و ۹۰ هزار میلیارد تومان برای رد دین برای چند دستگاه پیش بینی شده و امیدواریم این تبعیض و تفاوت حل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: از مدیرعامل محترم سازمان انتظار داریم به بازنشستگان توجه ویژه داشته باشند و افزایش را بطور یکسان برای همه بازنشستگان بویژه باحقوق های پایین اعمال کنند.

وی گفت: بیمارستان رحیمیان در صورت تجهیز و تامین سرویس درمانی و حمایت سازمان می تواند بخش زیادی از نیازهای درمانی کارگران شهر الوند و مناطق اطراف را حل کند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در صورت واگذاری زمین ۳۰۰ هکتاری در شهرک صنعتی کاسپین می توان با اجرای طرح توسعه اشتغال خوبی ایجاد و به حوزه کارگری کمک کرد.

سیاهکلی گفت: قزوین می تواند با جذب سرمایه گذاری شستا در حوزه صنعت به سازمان کمک ‌کند و متقابلا مشکلات جامعه کارگری خود را با سرمایه گذاری مشترک حل کند.

 

نظر شما