رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

اثبات کارآمدی نظام بهترین امر به معروف است

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۷۱۸۵
اثبات کارآمدی نظام بهترین امر به معروف است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خدمت به مردم و اثبات کارآمدی نظام بهترین امر به معروف در شرایط کنونی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در جلسه شورای اداری بخش محمدیه که عصر سه شنبه برگزار شد اظهارداشت: در بهمن سال ۵۷ انقلابی به پشتوانه مردم و ولایت فقیه شکل گرفت که امروز شاهد برگزاری جشن های چهل و دومین سالگرد آن هستیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف داشته و امروز هم نیازمند کارهای بیشتری است و باید اذعان کرد مهمترین معروف در جامعه امروز اثبات کارآمدی نظام است.

سیاهکلی یادآورشد: اگر کارآمدی نظام را زیر سوال ببریم بدترین منکر را انجام داده ایم لذا مسئولان وظیفه دارند با روشنگری و بیان خدمات دولت و نظام، کارآمدی انقلاب و نظام را اثبات کنند و موجب اعتمادسازی مردم شوند.

وی گفت؛ مدیران باید خدمت محور باشند و به هر گروه وحزب و یا جناحی که تعلق یا گرایش دارند فقط به مردم خدمت کنند و بدانند در ارائه خدمت به مردم هیچ ممیزی و مرزبندی وجود ندارد و همه کسانی که تحت حمایت نظام اسلامی زندگی می کنند باید از همه نوع خدمات بدون تبعیض برخوردار شوند.

بخشداری

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین شاخصه ارزیابی مدیران فقط خدمت رسانی و جلب رضایت مردم است و همه مدیران باید گفتمان خدمت محوری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و تا جایی که می توانند قانون را در راستای ارائه خدمت و سرویس دهی بهتر به مردم تفسیر کنند.

سیاهکلی به ارتقا بخش محمدیه و نیز درمانگاه محمدیه و جابجایی دوربین های عوارضی مسیر قزوین به محمدیه اشاره کرد و گفت: با جدیت پیگیر عملی شدن این مطالبات هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز