مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای قزوین:

آذین‌بندی شهر در ایام‌الله دهه فجر خلاقانه باشد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۷:۵۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۷۲۷۲
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای قزوین گفت: فضا سازی و آذین بندی شهرها در ایام دهه فجر در شرایط فعلی باید خلاقانه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر استان قزوین به منظور هم‌افزایی، تعامل، انسجام و هماهنگی بین شهرداری های استان و تقویت فعالیت‌های اجتماعی وفرهنگی با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط و به ریاست مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین برگزار شد.

مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت خواهد بود به همین خاطر موضوع تبلیغات و تزئینات شهری در ایام الله دهه فجر بسیار مهم بوده و در این راستا مجموعه شهرداری های استان، طرح هایی خوب و مناسب را اجرا کنند.

صالحی در ادامه کار میدانی در دهه فجر انقلاب اسلامی را مهم دانست و بیان کرد: تاثیر فضای مجازی خوب است اما در کنار کار میدانی تاثیر دارد و باید در حوزه مراسم به دنبال اقدامات خلاقانه و نواورانه و جدید در تبلیغات باشیم. 

وی یادآور شد: امسال شیوع ویروس کرونا، مراسم و برنامه های انقلاب را تحت تاثیر قرار داده و باید دنبال کار جدید باشیم ولی حتما کار میدانی باید صورت گیرد چرا که کار میدانی، جایگزین ندارد لذا کار میدانی باید پیش بینی گردد که البته بخشی از خلأ کار میدانی را با تبلیغات محیطی می‌توان جبران کرد.

صالحی در پایان برضرورت ادامه تعامل و هم‌افزایی  سایر دستگاهای اجرای  در ایام مبارک دهه فجر تأکید نمود و افزود در آذین بندی سطح شهرها با مشارکت مردم و جوانان در محله ها   و داخل و جلوی ادارات توسط مجموعه دستگاههای اجرایی باید انجام پذیرد  و امید است برنامه های  دهه فجر امسال، که با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان شده، با سرور و شادی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز