بانوی فوتسالیست قزوینی پنجمین بازیکن برتر جهان

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۷۳۵۱
بانوی فوتسالیست قزوینی پنجمین بازیکن برتر جهان
فاطمه اعتدادی ملی پوش فوتسال استان در پایان نظرسنجی برترین فوتسالیست های زن جهان در مکان پنجم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حدود یک ماه قبل بود که سایت فوتسال پلنت برترین بازیکنان زن جهان در سال 2020 را معرفی کرد که در این بین نام فاطمه اعتدادی ملی‌پوش فوتسال زنان ایران و بازیکن تیم مس رفسنجان هم در این فهرست قرار داشت .

حالا با اتمام نظر سنجی ها " آماندینها " فوق‌ ستاره تیم ملی فوتسال برزیل  برای هفتمین بار متوالی عنوان برترین فوتسالیست زن جهان را به خود اختصاص داد و فاطمه اعتدادی که در حال حاضر تیم فوتسال مس رفسنجان را همراهی می کند ،در مکان پنجم ایستاد.

اعتدادی که به همراه تیم مس رفسنجان عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در کارنامه دارد ، با ارائه بازی های خوب خود توانست در رده پنجم برترین فوتسالیست های زن جهان قرار بگیرد که بدون شک اتفاق ارزشمندی برای این بازیکن محسوب می شود. 

ملی پوش قزوینی تیم فوتسال بانوان کشورمان در طول برگزاری رقابت های لیگ برتر در طول یک دهه اخیر همواره در جمع برترین گلزنان لیگ های باشگاهی بود و حتی چندین دوره هم توانسته خانم گل رقابت های لیگ برتر قرار بگیرد.

این ملی پوش با تجربه کشورمان سال 95 ، در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند و در این تورنمنت ۹ گل به ثمر برساند.

اعتدادی پس از موفقیت در مسابقات آسیایی به همراه تیم ملی راهی گواتمالا شد تا در مسابقات جام جهانی کوچک حضور یابد، اما تیم ایران در این رقابت‌ها تنها با شکست ژاپن عنوان هفتمی جهان را از آن خود کرد.

این ملی پوش ارزشمند سال 97 هم یک بار دیگر موفق شد به همراه تیم ملی  روی سکوی قهرمانی آسیا  قرار بگیرد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز