مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

اردوهای راهیان نور از فعالیت های عملی معنوی تاثیرگذار است

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۷۶۸۲
اردوهای راهیان نور از فعالیت های عملی معنوی تاثیرگذار است
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اردوهای راهیان نور از فعالیت های معنوی غیر رسمی اما تاثیرگذار است که در تربیت پرورشی دانش آموزان نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست مشترک اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش با اعضای شورای معاونین نواحی و مناطق روز چهارشنبه با حضور سردار عباس مطهری، معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، سرهنگ برین، معاون اجرایی سپاه استان، سرهنگ بغدادی فرمانده راهیان نور استان و سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه استان در اداره آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

حسنعلی اصغری در این جلسه اظهارداشت: با همدلی حداکثری می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و چشم انداز  روشن و معینی را در مسیر اجرای سند تحول بنیادین عملیاتی کنیم.

وی گفت: اگر بخواهیم به نقش خود در سند تحول بخوبی عمل کنیم به نقشه راه، راهبرد و استراتژی نیاز داریم تا به هدف برسیم که راهیان نور یکی از این ابزار هاست.

اصغری 2

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارداشت: اتکا فقط به تربیت های رسمی نمی تواند ما را به هدف برساند بلکه ما در طول تحصیل به آموزش و تربیت های غیر رسمی و اردویی هم شدیدا نیازمندیم تا به دستاوردهای بهتری برسیم.

اصغری اضافه کرد: باید به برگزاری اردوهای مختلف و تربیت غیر رسمی از جمله راهیان نور اهمیت بیشتری دهیم تا دانش آموزان با فعالیت های عملی و میدانی هم آشنا شده و توانمند شوند.

وی گفت: معلمان، محور همه تحولات و تغییر در مدارس هستند و همه برنامه ها باید توسط فرهنگیان در ستاد و صف اجرایی شود و ما هم وظیفه داریم بستر سازی و تسهیل گری را در اولویت کارها قرار دهیم.

اصغری اضافه کرد: هرچند کرونا یک تهدید جدی برای آموزش و پرورش بوده اما با ایجاد فرصت توانسته ایم توان مندی های خود را در بخش های دیگر شکوفا کنیم و با ابتکار، خلاقیت و برنامه ریزی اجازه نخواهیم داد آموزش و تعلیم و تربیت تعطیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز