مقام چهارمی بانوان والیبالیست شهرداری در لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۸۰۹۶
مقام چهارمی بانوان والیبالیست شهرداری در لیگ برتر
تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با کسب مقام چهارمی به کار خود در لیگ برتر پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دیدارهای هفته ششم و پایانی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در حالی با برگزاری دو دیدار ساعتی قبل به پایان رسید که تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با قبول شکست 3- صفر مقابل ذوب آهن اصفهان به مقام چهارمی لیگ برتر بسنده کرد.

تیم شهرداری قزوین در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر بانوان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 16 مغلوب ذوب‌آهن شد تا مرحله نهایی را با شش شکست و بدون کسب امتیاز به پایان برساند و در جایگاه چهارم قرار گیرد.

نماینده استان در مرحله مقدماتی 4 برد و 11 امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم دوم گروه الف به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرده بود.

تیم والیبال ذوب‌‌آهن اصفهان هم با شکست شهرداری قزوین پس از تیم سایپای تهران عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان را از آن خود کرد .

مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با شرکت تیم های سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران، شهرداری قزوین، سروقامتان همدان، اکسون تهران ، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس در سالن فدراسیون تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز