جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

قزوین در ردیف شهرهای آبی کرونایی قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۸۲۱۸
قزوین در ردیف شهرهای آبی کرونایی قرار گرفت
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با آبی شدن رنگ کرونایی در قزوین؛ تعداد 5 شهرستان استان دروضعیت آبی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: رنگ کرونای مرکز استان هم آبی شد 

وی افزود: در آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، پنج شهرستان استان در رنگ بندی آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

حبیبی تصریح کرد: شهرستانهای قزوین، آبیک، البرز، بویین زهرا و آوج در وضعیت آبی قرار دارند و تنها شهرستان تاکستان در وضعیت زرد است.

وی اضافه کرد: در یک هفته گذشته خوشبختانه 5 روز بدون فوتی ناشی از کرونا را تجربه کردیم و در حال حاضر 179 بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: شهرستان قزوین 96 بیمار، تاکستان 28 بیمار، شهرستان البرز 21 بیمار، آبیک 13 بیمار، بویین زهرا 9 بیمار و آوج هم 7 بیمار کرونایی دارند.

کرونا 11

وی اظهارداشت: از ابتدای ورود ویروس کرونا به استان قزوین، تاکنون 88 هزار و 472 نفر مورد آزمایش قرار گرفتند که تست 28 هزار و 81 نفر مثبت شد و 60 هزار و 391 نفر هم تست منفی را برای خود ثبت کردند.

حبیبی گفت: همچنین 1212 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در منزل تحت مراقبت قرار گرفتند و 41 هزار و 539 نفر از خانواده های آسیب دیده تحت حمایت  نهادها واقع شدند. 

وی اضافه کرد: افزایش تست گیری به عنوان یک رویکرد مهم و با اولویت ستاد کرونا محسوب شده به نحوی که در حال حاضر روزانه بین 700 تا 1000 تست انجام می شود.

حبیبی اظهارداشت: به منظور کنترل وضعیت بیماری در استان و پیشگیری از تغییر شرایط ایجاد شده، محدودیت تردد از ساعت 9 شب تا 4 بامداد در همه وضعیت ها کماکان ادامه دارد و متخلفان جریمه می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز