مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین:

۴۲۰ واحد بازسازی شده در مناطق سیل زده استان قزوین واگذار می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۸:۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۱۷۴۱
۴۲۰ واحد بازسازی شده در مناطق سیل زده استان قزوین واگذار می شود
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 420 واحد بازسازی و نوسازی شده روستایی و شهری در مناطق سیل زده استان افتتاح و واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اصغر گونجی با تبریک دهه مبارک فجر اظهارداشت: سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی فرصتی برای مرور دستاوردهای ارزشمند انقلاب در عرصه های مختلف است تا با تبیین و تشریح آن نسل جوان با عظمت انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شود.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای افتتاح طرح های عمرانی است تا ذائقه مردم از خدمات نظام شیرین شده و به تقویت اعتماد ملت به دولت و نظام هم کمک شود.

گونجی تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر 420 طرح نوسازی و بازسازی واحدهای مسکن روستایی و شهری در استان افتتاح می شود که برای نوسازی واحدهای روستایی بالغ بر یک میلیارد و 680 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: همچنین 9 طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 36 میلیون تومان در شهرستان های استان آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین یادآورشد: 16 واحد مسکن شهری با یک میلیارد و 548 میلیون تومان در شهرستان آوج در اختیار افراد کم درآمد قرار می گیرد و 42 واحد نیز در این شهرستان با 480 میلیون تومان بهسازی شده است.

وی اظهارداشت: بهسازی 47 واحد مسکن روستایی در آبیک با 235 میلیون تومان اعتبار، 164 واحد در شهرستان البرز  با  820 میلیون تومان، 263 واحد در بویین زهرا با یک میلیارد و 315 میلیون تومان،  108 واحد در تاکستان با 540 میلیون تومان و 483 واحد در شهرستان قزوین با 2 میلیارد و 415 میلیون تومان در این ایام افتتاح می شود.

گونجی یادآورشد: یکی از رویکردهای ما تامین مسکن برای خانواده های دارای دو معلول است که این افراد تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که در این راستا 61 واحد به خانواده های واجد شرایط واگذار می شود که اعتبار هزینه شده از سوی بنیاد برای این واحدها بالغ بر 198 میلیون تومان است.

وی گفت: این واحدها با تفاهم منعقد شده میان بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و اداره کل بهزیستی با پرداخت تسهیلات بلاعوض به خانواده‌های بهزیستی دارای دومعلول و بیشتر ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اظهارداشت: خدمت رسانی این نهاد برای محرومان و افراد کم درآمد در سال آینده نیز با قدرت ادامه خواهد داشت تا گامی در مسیر خانه دارشدن افراد کم درآمد و محروم برداشته شود.

 

نظر شما