رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار است

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۱۷۹۷
تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار است
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران میراث گرانبهای انقلاب اسلامی ایران بوده و تکریم آنان بزرگترین افتخار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در مراسم «آئینه های استقامت»ویژه برنامه تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی و رونمایی از دو کتاب «بدرقه باران» و «عاقبت بخیر» و نماهنگ «سکوی انتظار» ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد:خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی محسوب می شوند و مراسم تجلیل از همسران قطع نخاعی در راستای تکریم و تجلیل از خانواده جانبازان برگزار شده است.

وی افزود: ما همواره خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا و جانبازان می دانیم و امید است بتوانیم با برگزاری چنین مراسماتی قدمی هر چند کوچک در راستای ارج نهادن به گذشت و جانفشانی جانبازان و همسرانشان برداریم.

photo_2021-02-04_10-18-28

صبر و استقامت خانواده شهدا و جانبازان همیشه برای ما مثال زدنی است

حکمت الله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: صبر و استقامت خانواده شهداء و جانبازان همیشه برای ما مثال زدنی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس و تکریم شهداء، جانبازان و تمامی رزمندگان کشور و خانواده ایشان همواره از اولویت های مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر قزوین است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: آنچه داریم مدیون شهداء و جانبازان هستیم و هرگز نباید ایثار و جانفشانی آنان از یاد ما برود، لذا تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی به پاس نقش ویژه ای که آنان در التیام درد و مشقت های جانبازان داشته و دارند، برگزاری این مراسم در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت.

داودی اضافه کرد: قدردانی از خانواده شهدا در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین دارد، قبل از شیوع ویروس کرونا هر هفته با چند خانواده شهید دیدار بعمل می آوردیم که متاسفانه در حال حاضر به علت عدم شیوع ویروس کرونا انجام نمی شود.

وی در پایان ضمن قدردانی برای برگزاری «آئین تجلیل همسران جانبازان قطع نخاعی» اظهار امیدواری کرد که این برنامه ها تدوام داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز