دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۷ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۷ بهمن ۹۹
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 35 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: در مدت بیست و چهار ساعت گذشته با بستری شدن 35  بیمار جدید کرونایی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستانهای استان به 219 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه روز گذشته را بدون فوتی کرونا سپری کردیم و هیچ بیماری با ویروس جان خود را از دست نداد.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در مدت یاد شده تعداد 25 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی گفت: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان در حال حاضر 197 نفر و بیماران بدحال 29 نفر است که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

فخار سلیمانی اضافه کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد 17 هزار و 233 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی اظهارداشت: همچنین تعداد فوتی های کرونایی در استان تاکنون به یک هزار و 278 نفر رسیده است.

فخار سلیمانی گفت: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون به 28 هزار و 942 نفر و موارد محتمل و مشکوک به 10 هزار و 968 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه کادر درمانی و پزشکی از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 14 هزار و 425 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانهای استان قزوین ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز