به مناسبت دهه مبارک فجر:

دو طرح عمرانی و درمانی در شهرستان آوج افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۲۳۹۹
دو طرح عمرانی و درمانی در شهرستان آوج افتتاح شد
همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب روستای شهید آباد و مرکز جامع سلامت شهر آوج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز جمعه در مراسمی با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، علیرضایی فرماندار آوج، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بیرنوندی مدیرعامل آبفا بهره برداری از یک طرح آبرسانی و یک مرکز جامع سلامت آغاز شد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر مخزن 500 مترمکعبی آب شرب روستای شهید آباد از توابع آوج افتتاح شد.

ساخت و نصب این مخزن و احداث 2.5 کیلومتر خط انتقال آن با 3 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و با نصب آن ضمن پاسخ به یکی از مطالبات مردمی، بیش از یک هزار و 420 خانوار ساکن در روستای شهیدآباد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین در این مراسم اظهارداشت: امسال با آبرسانی به ۱۰۵ روستای  استان بیش از ۶۴ نفراز جمعیت روستایی تحت پوشش آب شرب بهداشتی و سالم قرار گرفتند.

وی افزود: تا پایان امسال ۳۷ طرح آبرسانی نیز در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا اظهارداشت: همزمان با دهه مبارک فجر، چهار طرح آبرسانی در استان قزوین با اختصاص 17 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

بیرنوندی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد جمعیت شهری و ۸۶ درصد جمعیت روستایی، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

مرکز خدمات

همچنین مرکزجامع خدمات سلامت شهر آوج امروز افتتاح شد.

مرکز خدمات جامع سلامت و کلینیک ویژه تخصصی شهر آوج با ۲۰ میلیارد تومان اعبار راه اندازی شده و در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، جراحی و ارتوپدی خدمات درمانی را به شهروندان ارائه می کند.

پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در مراسم افتتاح این مرکز گفت: تامین نیروهای متخصص درمانی، امکانات پیشرفته تصویربرداری پزشکی، تجهیزات مختلف بیمارستانی، احداث و نوسازی خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی، نوسازی ناوگان آمبولانس در مناطق محروم در اولویت است.

وی افزود: توزیع عادلانه خدمات و تجهیزات پزشکی در همه مناطق بویژه شهرها و روستاهای محروم از دغدغه های همه ما در دانشگاه علوم پزشکی است تا شاخص های سلامت ارتقا یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز