با حضور قبادی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ؛

۱۷ میلیارد تومان پروژه در شهرستان آوج به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۲۶۳۹
۱۷ میلیارد تومان پروژه در شهرستان آوج به بهره برداری رسید
با حضور قبادی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین ؛ هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی در این باره اظهار کرد: در ششمین روز از دهه فجر  و در سفر قبادی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه جمعی از مسئولان استان به شهرستان آوج ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید. 

فرماندار شهرستان آوج افزود: پروژه مدرسه شیخی با ۱۶ میلیارد ریال در شهر آبگرم، طرح گلخانه هیدروپونیک در روستای آسیان با ۵۰ میلیارد ریال، طرح مرکز جامع سلامت شماره یک آوج با ۶۰ میلیارد ریال، طرح مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و ارتقای کیفیت آب شرب روستای شهید آباد با ۳۰ میلیارد ریال، طرح گازرسانی به روستای بی آب با ۱۵ میلیارد ریال و رونمایی از المان شهدای گمنام شهر آوج با ۲ میلیارد ریال از جمله پروژه های قابل افتتاح در سفر استاندار به شهرستان آوج بود. 

وی تصریح کرد: دیدار با امام جمعه آبگرم، دیدار با خانواده امام جمعه فقید آوج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه جمالی پور استاندار قزوین به شهرستان آوج بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز