با حضور استاندار قزوین:

دو پروژه منتخب شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۳۵۷۹
دو پروژه منتخب شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد
فاز نخست بوستان امام علی(ع) واقع در ناحیه مینودر با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاز نخست بوستان امام علی(ع) ناحیه مینودر با حضور استاندار قزوین، فرماندار شهرستان قزوین، شهردار و اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست پارک امام علی(ع) واقع در ناحیه مینودر تصریح کرد: هماهنگی بین مسئولان در ارائه خدمات ارزشمند و با کیفیت مطلوب نقش ویژه‌ای دارد و این مهم باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی گفت: افتتاح این پروژه‌ها نشان از همدلی و همکاری مجموعه مدیریت شهری است دارد که امیدواریم تا پایان فعالیت این دوره از شورای شهر، اقدامات موثری برای جلب اعتماد مردم و افزایش امید صورت گیرد.

استاندار قزوین بر ایجاد امید در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب همراه با بصیرت سبب مایوس شدن دشمنان خواهد شد که باید مدنظر باشد.

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین نیز در این مراسم گفت: مساحت پارک امام علی(ع) واقع در ناحیه مینودر ۱۸ هزار مترمربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال است.

شهردار قزوین افزود: با اجرای پیمانی این پروژه صرفه‌جویی اعتباری محقق شده که گامی موثر در راستای توسعه شهری محسوب می‌شود.

شهردار قزوین ادامه داد: فاز نخست این بوستان شامل احداث خیابان شمالی پارک و ایمن‌سازی مسیر لوله نفت است که طی مدت ۱۵ ماه به بهره‌برداری رسید.

طاهرخانی گفت: این پارک یکی از پارک‌های ابتدای جاده سلامت ناحیه مینودر بوده و با پیوست محیط زیستی یکی از پرتراکم‌ترین جمعیت شهری را تحت پوشش دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز