با حضور مسئولان کشوری:

۴۴۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه قزوین به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۳۹۷۷
۴۴۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه قزوین به بهره برداری رسید
۴۴۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آئین افتتاح ۴۴۶ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین روز دوشنبه با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و جمعی از مسئولان استان، بصورت نمادین در روستای چناسک شهرستان آبیک افتتاح شد.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که با بهره برداری از مخزن ۶۰۰ متر مکعبی آب شرب روستای چناس آبیک آغاز شد، اظهارکرد: ما هرچند در مسیر آرمانهای انقلابی خویش در حرکتیم، اما در این حرکت اثرگذار و پرثمر نیازمند موتور پیشران حرکتی هستیم که با سرعت بیشتری به سمت تحقق آن آرمان‌ها جلو برویم. این موتور پیشران چیزی نیاز دارد به نام سازندگی که امروز فعالان جهادی و جوانان این سرزمین به قدرت در مسیر آن گام برداشته‌اند و آثار پربرکتی برجای گذاشته‌اند.

وی افزود: خوشحالم پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی وپروژه‌های سخت امروز توسط بسیجی‌های جهادگر انجام می‌شود، به نحوی که با انجام صحیح کارها، این پروژه‌ها را تبدیل به چشمه امید برای مردم می‌کنند. 

محمدبیگی یادآور شد: امروز بیش از ۸٠٠ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در قزوین حضور دارند. این گروه‌ها در امدادرسانی و سازندگی پس از سیل و زلزله و رفع محرومیت در مناطق مختلف خود را اثبات کردند.

وی ادامه داد: ما امروز مفتخریم که در مسیر تولید داروهای ضد کرونا شاهدیم که دانشمندان و نخبگان استان ما چه در تولید دارویی مانند آیرومتکین و چه در پروسه تولید واکسن در مراکز علمی دخیل هستند و فعالیت می‌کنند.

محمدبیگی ادامه داد: امروز در مجلس هم قانون اختیارات و وظایف بسیج سازندگی در جهت تقویت و حمایت از این حرکت بزرگ در حال بررسی است و امیدواریم زودتر به نتیجه برسد. در واقع مجلس یازدهم همراه، پشتیبان و حمایت کننده حرکت‌های جهادی و بسیج سازندگی است. هرکجا پروژه‌های ما را بسیج سازندگی برعهده گرفته،هم با سرعت پیش رفته و هم به نحو احسن کار انجام شده و بسیج سازندگی همواره بازوی کمکی دولت جمهوری اسلامی بوده استـ..

سرهنگ مهدی صادق پور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: این پروژه های عمرانی با کمک خیران و دستگاه های خدمت رسان اجرایی شده و بهره برداری آن بسیاری از مشکلات مناطق محروم استان را برطرف می کند.

وی افزود: ۸۸۰ گروه جهادی در استان قزوین به صورت سازمان یافته فعالیت می کنند و این گروه های جهادی در پیشرفت فیزیکی این پروژه تاثیر بالایی را داشتند.

مخزن آب شرب روستای چناسک، احداث درالقران تاکستان، زمین چمن خرمن سوخته قزوین، احداث پل پلنگه، قنات آق بابا، کانال آب کشاورزی الوند، پل بهگانه رود، بند ملاتی کبریت میان،  قنات نظام آباد، احداث کانال آب شکرناب آبیک، لوله گذاری آب کشی بویین زهرا، پارک شهروندی مینور قزوین، سالن ورزشی مهدیه آبیک، سالن ورزشی دیال آباد، لوله گذاری امیر آباد بویین زهرا و غیره از جمله مهم ترین پروژه تکمیل شده سازمان بسیج سازندگی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز