همزمان با دهه مبارک فجر:

۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در استان قزوین اهدا شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۴۱۸۴
۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در استان قزوین اهدا شد
با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ۵۰۰ سری جهیزیه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر به زوج های جوان در شهرستان تاکستان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با دهه مبارک فجر، ۵۰۰ سری جهیزیه توسط گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) و خیرین شهر تاکستان با حضور زهرایی فرمانده بسیج سازندگی کشور، شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، فرخ زاد معاون عمرانی استاندار، نجفی مدیرکل روستایی استانداری، صادقپور مسئول بسیج سازندگی استان در محل سپاه ناحیه تاکستان به زوج های جوان اهدا شد.

سردار محمد زهرایی در این مراسم اظهار داشت: ۲۷ هزار سری جهیزیه در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در بین زوج های جوان توزیع شده است.

وی یادآور شد: این تعداد جهیزیه شامل پنج قلم به ارزش ۱۵ میلیون تومان است و از آنجایی که کالاهای مورد نظر به صورت یکجا تهیه شده ارزش ریالی آن پایین آمده است و این کالاها در بازار ارزش بیشتری دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: امروز عرصه هایی مانند مقابله با فقر، اردوهای جهادی، سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان بهترین مسیر برای فعالیت جوانان است و جوانان باید برای نقش آفرینی برای پیشرفت کشور در این زمینه ها گام بردارند.

استان قزوین در یک مرحله ۳۰۰ جهیزیه و در این مرحله هم ۵۰۰ جهیزیه توزیع کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز