رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

موضوع هسته‌ای مسئله سرنوشت کشور ماست

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۴۲۶۲
موضوع هسته‌ای مسئله سرنوشت کشور ماست
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسئله هسته‌ای موضوع امروز کشور ما نیست، مسئله فرداهای کشور و آینده کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ دومین نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور ظهر دوشنبه در مجموعه تاریخی فرهنگی سعد السلطنه  قزوین با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، حکمت اله داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان استانی و مدیران شهری افتتاح شد.

حکمت اله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین افتتاح با اشاره به این که فناوری هسته‌ای فقط در انحصار چند کشور خاص است گفت:‌ اگرچه کشورهای دارای این فناوری تلاش گسترده‌ای را برای انحصار آن به کار بستند ولی در نهایت دانشمندان ایرانی ثابت کردند که ذهن خلاق ایرانی معجزه می‌کند و کارشکنی‌های قدرت‌های استکباری هم نمی‌تواند مانع عزم و اراده ملت ایران شود

وی با تاکید بر اینکه روحیه علمی و جهادی دانشمندان در حوزه هسته ای همواره کشور را در مسیر توسعه قرار داده، شهید فخری زاده را از جمله مصادیق چنین دانشمندانی در کشور معرفی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به این مهم که مسئله هسته‌ای مسئله امروز کشور ما نیست، مسئله فرداهای کشور و آینده کشور است. مسئله سرنوشت کشور ماست، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موارد استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، تولید برق از طریق نیروگاه‌های اتمی و در مسائل پزشکی است.

داودی در پایان گفت: امروز مفتخریم که میزبان دومین نمایشگاه دائمی صنعت هسته ای کشور هستیم تا بتوانیم گوشه ای از اقدامات فرزندان برومند و دانشمندان گمنام و سرافراز میهن اسلامی مان را در معرض نگاه مردم قرار دهیم تا موجب آشنایی بیشتر و بهتر مردم شریف قزوین بویژه نسل جدید با فناوری هسته ای و فعالیت های گسترده مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران شویم.

 

نظر شما