استاندار قزوین:

توسعه زیرساخت های ارتباطی به اقتصاد و اشتغال کشور کمک می کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۱
توسعه زیرساخت های ارتباطی به اقتصاد و اشتغال کشور کمک می کند
استاندار قزوین گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی مهمترین عامل رونق اقتصاد و اشتغال در کشور و تحقق رضایتمندی عمومی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که عصر دوشنبه با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: یاد امام و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی می داریم و راهشان را با صلابت ادامه می دهیم.

وی افزود: بخش زیادی از اقتصاد و اشتغال کشور در حوزه ارتباطات است و در توسعه زیرساخت ها و استارتاپ ها شکل گرفته اند.

جمالی پور بیان کرد: بعد از انقلاب اتفاقات خوبی در استان قزوین رخ داده و هر چند در حوزه ارتباطات  وابستگی داشتیم اما به لطف جوانان دانشمند برخی از نیازها تامین شده است.

وی یادآور شد: در شرایط کرونا به حوزه ارتباطی و اینترنت نیاز جدی داریم و بستر آموزش کشور در این عرصه تعریف شده که امیدواریم در این سفر کمبودها جبران شود.

image_2021_2_8-17_8_42_548_VKy

جمالی پور تصریح کرد: برای رفع موانع از حضور وزیر استفاده خواهیم کرد و تشکر می کنیم که دکتر سیاهکلی خیلی پیگیر بودند تا این سفر صورت گیرد.

استاندار قزوین گفت: همکاری نمایندگان و مدیران اجرایی در حد مطلوبی است و همه کمک می کنند تا تسهیل گری صورت گیرد و ماموریتها زمین نماند.

جمالی پور افزود: در آنتن دهی تلفن همراه و فیبر نوری و اینترنت روستایی مشکلاتی داریم که در این سفر امیدوار به حل آنها هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز