نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه ارتباطات قابل توجه است

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۴۳۷۸
دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه ارتباطات قابل توجه است
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف بویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات قابل توجه و مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین عصر دوشنبه با حضورمحمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد.

رجب رحمانی در این جلسه اظهارداشت: در کنار بیان مشکلات و مطالبات مردم در ایام دهه فجر باید دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب را هم برای مردم بازگو کنیم تا امیدآفرینی در جامعه بیشتر شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در دوران انقلاب اقدامات ارزشمندی انجام شده هر چند کارهای زیادی هم باقیمانده که با تلاش مسئولان باید برای انجام آن اقدام کرد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در ایام کرونا تلاش مدیران بویژه کادر درمانی ستودنی است که باید قدردان این افراد باشیم.

4321

رحمانی اضافه کرد: در حوزه ارتباطی، تلفن همراه و اینترنت کارهای خوبی صورت گرفته اما در مناطق کوهستانی در آنتن دهی مشکلاتی داریم که از وزیر محترم انتظار داریم برای رفع آن دستور لازم را صادر کنند.

وی گفت: امروز روستاییان ما در تولید و بازاریابی محصولات خود هم به اینترنت نیاز دارند و امیدواریم با اتصال رسوتاهای فاقد اینترنت به شبکه برای پاسخگویی به مطالبات این گروه نیز اقدام شود.

عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با همراهی دولت و مجلس و اصلاح لایحه بودجه برای رفع موانع اقدام شود.

در ادامه فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت:جوانگرایی از ویژگی های انقلاب اسلامی بود و در این شرایط نیز موتور محرکه در گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان در اداره کشور است.

image_2021_2_8-17_8_48_23_Dxf

وی گفت: امیدواریم در سفر وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات با تکمیل شبکه فیبر نوری و ارتباط روستاهای فاقد اینترنت گامی در مسیر عدالت آموزشی هم برداشته شود.

محمد بیگی در خصوص اهمیت مرزبانی دیجیتال در حفظ امنیت کشور، کاهش قیمت اینترنت و تامین پهنای باند کاربران داخلی هم نکاتی را یادآور شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز