استاندار قزوین:

تامین امکانات ورزشی در روستاها به کشف استعدادهای ورزشی کمک کرده است

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۴۹۱۳
تامین امکانات ورزشی در روستاها به کشف استعدادهای ورزشی کمک کرده است
استاندار قزوین گفت: با راه اندازی خانه های ورزش روستایی و ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق دورافتاده گام موثری در کشف استعدادها و تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان روستایی برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر اسفرورین اظهارداشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوان معنوی، عمرانی و سیاسی برای کشور داشته و چهره روستاها و شهرها دگرگون شده است

وی افزود: بدون تردید یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خدمات رسانی به روستاها بوده تا مهاجرت معکوس شکل بگیرد و امروز فعالیت های عمرانی انجام شده قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.

جمالی پور تصریح کرد: دولت رویکرد مثبتی در عمران و آبادانی روستاها داشته و تامین آب، برق، گاز، مخابرات، اینترنت و فضاهای ورزشی توانسته در مهاجرت معکوس روستاییان بسیار موثر باشد.

استاندار قزوین یادآورشد: حمایت دولت از روستاها در شرایطی است که با تحریم دشمنان شاهد کاهش منابع اعتباری بودیم که این فشارهای اقتصادی متاسفانه دولت را برای خدمات رسانی گسترده دچار چالش کرد اما با همه تنگناها شاهد اتفاقات مبارکی در شهرها و روستاهای دورافتاده و محروم هستیم.

وی گفت: بدون تردید معیشت و اقتصاد روستا مهمترین عامل ماندگاری روستاییان در این مناطق محسوب می شود و اگر بتوانیم به اشتغال جوانان روستایی کمک کنیم گام مهمی در توسعه و عمران روستاها برداشته ایم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: توجه به توسعه روستاها به عنوان مراکز مهم تولید از رویکردهای جدی دولت تدبیر و امید است که تداوم این کار می تواند به توسعه پایدار منجر شود.

زمین چمن

تامین امکانات ورزشی در مناطق دورافتاده یک ضرورت است

جمالی پور ضمن تشکر از فعالت خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان در ایجاد فضاهای ورزشی در روستاها و شهرهای کوچک گفت: وجود استعدادهای ورزشی در اقصی نقاط استان ایجاب می کند که برای شناسایی این افراد و تامین فضای مناسب برای ورزش همه مردم جدی باشیم.

وی بیان کرد: راه اندازی خانه های ورزش روستایی از اقدامات بسیار ارزشمندی است که توانسته به تامین اوقات فراغت جوانان روستایی کمک کند و خوشبختانه عملکرد مدیرکل ورزش استان در توسعه این مراکز جای تقدیر دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با افتتاح طرح های ورزشی در روستاها امروز جوانان و نوجوانان روستایی هم می توانند از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار شده و خود را برای حضور موفق در میادین ورزشی ملی و جهانی آماده کنند.

استاندار قزوین در سفر یکروزه خود به شهرستان تاکستان چند طرح ورزشی، آموزشی ،عمرانی، کشاورزی و صنعتی را افتتاح می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز