با صدور پیامی:

امام جمعه قزوین درگذشت آیت الله ضیاء آبادی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۴۹۶۵
امام جمعه قزوین درگذشت آیت الله ضیاء آبادی را تسلیت گفت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با صدور پیامی رحلت‌ آیت الله سید محمد ضیاءآبادی از علمای استان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در پی درگذشت عالم ربانی آیت الله سید محمد ضیاء آبادی از علمای استان پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد:

رحلت عالم ربانی، مفسر قرآن کریم و مروج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) آیت الله سید محمد ضیاء آبادی که از مفاخر علمی، دینی و اخلاقی کشور و برخاسته از دیار کهن قزوین بودند را به محضر حضرت حجت (عجل الله فرجه)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، خاندان مکرم، خویشاوندان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

درک محضر بزرگانی چون آیت الله بروجردی، علامه طباطبایی و امام راحل (رضوان الله علیهم) همراه با مجاهدت علمی و تهذیب نفس، آن عالم جلیل القدر را به مبلغی تاثیرگذار در عرصه تذکار و تربیت نفوس مستعده تبدیل کرده بود که با فعالیت های مختلف خود انوار قدسی قرآن و معارف اهل‌بیت را بیش از هفت دهه در عالَم تشیّع منتشر می‌کرد.

 از خدای متعال علو درجات و حشر با خاندان عصمت و طهارت را برای ایشان درخواست می کنم.

آیت الله ضیاء آبادی از شاگردان سید حسین بروجردی، سدهی اصفهانی، امام خمینی (ره) و سید محمد حسین طباطبایی بود که روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز