فرماندار آوج:

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب و احداث درمانگاه تخصصی از مطالبات مردم آبگرم است

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۷:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۵۴۶۰
تکمیل تصفیه خانه فاضلاب و احداث درمانگاه تخصصی از مطالبات مردم آبگرم است
فرماندار شهرستان آوج گفت: ساخت درمانگاه، تصفیه خانه فاضلاب و سالنهای ورزشی از مطالبات به حق مردم است که با جدیت برای تحق آن اقدام کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در مراسم افتتاح سالن ورزشی ام البنین ویژه بانوان در شهر آبگرم اظهارداشت: انقلاب اسلامی با محوریت امام راحل و مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم شکل گرفت تا مسئولان خادم و نوکر مردم باشند و مردم بدون ترس و واهمه بتوانند خواسته ها، انتظارات و انتقادخود را با صدای بلند مطرح کنند.

وی افزود: خدمت رسانی و پاسخ به مطالبات به حق مردم در واقع حقوق شهروندی است و نباید تصور کنیم این کار یک لطف از سوی مسئولان است. . 

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: در دوران مسئولیت خود با کمک همکاران تلاش کرده ایم مطالبات مردم از جمله تامین کمی و کیفی آب شرب شهر، ارتقای سطح خدمات درمانی، حل مشکل الحاق اراضی شهری و احداث و راه اندازی واحدهای آموزشی و ورزشی عملیاتی شود.

علیرضایی گفت: دو پروژه‌ کلیدی شهر آبگرم از جمله احداث و تکمیل تصفیه خانه و درمانگاه تخصصی از مطالبات دیرینه مردم این شهر بود که عملیات ساخت درمانگاه در دهه فجر آغاز شد و ماه آینده نیز اجرای سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهر با حضور مسئولان استان و شهرستان کلید خواهد خورد.

وی از همکاری و مشارکت سپاه استان در  احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در شهر آبگرم تشکر کرد و گفت: امروز مجموعه سپاه در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی،  طرح های محرومیت زدایی، حمایتی و کمک به اقشار آسیب پذیر ،  طرح های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی در سطح شهرستان فعالیت می کند که این رویکرد بسیار ارزشمند است.

در این مراسم سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر( عج) استان، روح الله عباسپور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آبگرم و جمعی از مسئولان اجرایی و شهری استان، شهرستان و بخش نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز