جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

۱۵ نفر فروشنده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۷:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۳۵۴۶۳
۱۵ نفر فروشنده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 15 نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و ضرورت برخورد با فروشندگان مواد مخدر درسطح شهرستان ها و ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق و محلات آلوده در سطح شهرستان های تابعه استان اجرا شد.

وی افزود: اجرای این طرح ها که رضایتمندی مردمی را به همراه داشت با برنامه ریزی مناسب، هدفمند، شناسایی دقیق مکان های آلوده و انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق به منظور، ایجاد امنیت پایدار و آرامش برای مردم به صورت محله محور با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا درآمد.

جانشین انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی تعداد 15 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر نیز کشف گردید.

این مقام انتظامی توقیف 2 دستگاه موتور سیکلت متخلف، کشف یک دستگاه دوچرخه سرقتی، کشف 5 قبضه سلاح شکاری و سرد و دستگیری 5 نفر سارق، را از دیگر نتایج این طرح ها بر شمرد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس اظهار داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده بازتاب اجتماعی مطلوب را برای ساکنان محلات بدنبال داشت و شهروندان با مشارکت و همکاری خود می توانند در ایجاد امنیت اجتماعی سهیم بوده و در صورت اطلاع از فعالیت قروشندگان مواد مخدر، موضوع را از طریق شماره تماس 110 به ماموران اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز