معاون بازرسی اداره صمت قزوین:

سه واحد عرضه کننده گوشت قرمز در قزوین به تعزیرات معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۵۵۲۸
سه واحد عرضه کننده گوشت قرمز در قزوین به تعزیرات معرفی شدند
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه واحد عرضه کننده گوشت قرمز متخلف در قزوین شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اکبر کبیری در این باره اظهار کرد: بازدید از واحدهای عرضه کننده گوشت قرمز در دستور کار بازرسان سازمان صمت قرار گرفت و در همین راستا برای سه واحد متخلف برگه گزارش بازرسی با عنوان تقلب و عدم درج قیمت تنظیم و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: واحدهای قصابی باید به تفکیک در خصوص انواع گوشت قیمت گذاری کنند و گوشت را بنا به درخواست مشتری باید در حضور وی چرخ کنند و از قرار دادن گوشت چرخ شده در ویترین مغازه خودداری کنند.

کبیری اضافه کرد: تشدید بازرسی از واحدهای صنفی ارایه دهنده کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم در بازار شب عید در دستور کار معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین قرار دارد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی احتمالی ، مراتب را سریعا به تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صمت رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز