صف آرایی فوتبالیست های شمس آذر مقابل نماینده بوشهر

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۶۵۲۶
صف آرایی فوتبالیست های شمس آذر مقابل نماینده بوشهر
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ دو به مصاف نماینده بوشهر می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته هشتم از رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود که تیم فوتبال شمس آذر قزوین در این هفته به مصاف شاهین بندرعامری بوشهر می رود.

این دیدار در حالی از ساعت شانزده امروز در شهر تنگستان استان بوشهر برگزار می شود که نماینده استان با توجه به دو شکست قبلی مقابل رقبا ، برای جا نماندن از قافله مدعیان چاره ای جز پیروزی ندارد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین هفته گذشته در ورزشگاه سردارآزادگان قزوین با قبول شکست مقابل میلاد مهر تهران سومین شکست فصل خود را پذیرا شد تا در دو هفته متوالی نتیجه باخت را مقابل رقبا کسب کند.

نماینده استان که درحال حاضر با سه پیروزی ، یک تساوی و سه شکست و کسب 10 امتیاز در میانه های جدول لیگ دو قرار دارد ، بدون شک با کسب سه امتیاز در بوشهر می تواند ضمن سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول رده بندی هم چند پلی ای ارتقا یابد.

تیم شمس آذر قزوین نماینده فوتبال استان در لیگ دو باشگاه های کشور در سال های گذشته با نام کاسپین در این رقابت ها حاضر شده و امسال باید دید نماینده استان می تواند پس از نزدیک به یک دهه جواز حضور در لیگ دو را کسب کند.

 

نظر شما