مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فنآوری قزوین:

کانون خلاقیت دانش آموزی در مرکز رشد قزوین راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۷:۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۶۷۸۴
کانون خلاقیت دانش آموزی در مرکز رشد قزوین راه اندازی می شود
مدیر مرکز رشد جامع پارک علم وفنآوری قزوین گفت: با راه اندازی کانون خلاقیت دانش آموزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ معصومه نیکونژاد در این باره اظهارداشت: در مرکز رشد استان قزوین تعداد 76 واحد فنآوری داریم که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند و مهمترین رسالت ما حمایت از افراد صاحب ایده و شرکت های دانش بنیان برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

وی بیان کرد: با راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت، بخشی از مسیر شکل گیری رشد و شکوفایی شرکت های دانش بنیان و افراد دارای ایده و خلاقیت را مهیا و هموار می کنیم تا کارها شتاب گیرد.

نیکونژاد تصریح کرد: کانون شکوفایی و خلاقیت در شهرستان آبیک با محور دانشگاه کاشانی، در شهرستان البرز با کمک موسسه کار و دانشگاه پیام نور، در شهرستان بویین زهرا با همکاری مرکز آموزش فنی و مهندسی این شهرستان فعال شده است.

مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فنآوری قزوین یادآورشد: بزودی 4 مرکز رشد جدید در استان قزوین افتتاح خواهد شد که این مراکز در شهرستان آوج در مرکز دانشگاهی پیام نور، در تاکستان در دانشگاه پیام نور، 2 مرکز در قزوین در آموزشکده فنی، حرفه ای و دانشگاه پیام نور راه اندازری می شود. 

نیکونژاد افزود: با امضای تفاهم شکوفایی و خلاقیت، اقدامات اجرایی خوبی انجام شده و صاحبان ایده های برتر در این مراکز پذیرش می شوند و مهمترین وظیفه کانون ارائه خدمات آموزشی، تخصصی، مشاوره کارشناسی، حمایت مالی برای توانمند سازی صاحبان ایده های برتر است که پس از بررسی شرایط، اگر کسانی شرایط نوآورانه و فناورانه را داشته باشند، مورد حمایت قرار می گیرند.

پارک

وی گفت: باور داریم که خدمات پارک علم و فنآوری باید تمرکز زدایی شده و در شهرستانها نیز به صورت عادلانه و تسهیل گرانه در اختیار همه افراد علاقمند قرار گیرد تا اگر صاحب ایده ای در هر نقطه از استان به خدمات حمایتی نیاز داشت بتواند بسرعت در محل سکونت و فعالیت خود از این خدمات برخوردار شود.

نیکونژاد اظهارداشت: مراکز رشد و فنآوری در واقع چشم بینای پارک علم و فنآوری در حمایت از ایده های خلاقانه محسوب می شود.که در شهرستانها نیز فعال شده اند.

وی اضافه کرد: در آینده قرار است با شکل گیری فعالیت های جدید، تعداد 8 کانون فعال داشته باشیم و بزودی یک کانون خلاقیت ویژه دانش آموزان هم راه اندازی خواهد شد. 

نیکونژاد بیان کرد: با راه اندازی این کانون ضمن ساماندهی فعالیت دانش آموزان خلاق و مبتکر در علوم انسانی به صورت تخصصی ورود خواهیم کرد تا ایده های دانش آموزان را جمع آوری کرده و برای تبدیل به محصول و ثروت مورد حمایت قرار دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز