مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای قزوین:

۱۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر قزوین تامین شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۶۸۱۶
۱۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر قزوین تامین شد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان قزوین از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر خاکی شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی در این باره اظهار کرد: در طرح گسترده، عملیات زیرسازی و آسفالت اساسی با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب و با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر شهرهای استان قزوین انجام می‌شود، روان سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد. 

وی با بیان اینکه مساحت معابر  خاکی شهر های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت استان، ۵۷۴ هزار مترمربع است، تصریح کرد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا بهسازی تمامی معابر خاکی ادامه خواهد داشت و تمامی معابر بهسازی شده، پس از اتمام کار، به مرحله آزمایش وارد شده و نقص احتمالی این عملیات نیز مرتفع خواهد شد.

صالحی اضافه کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که در این راستا تمامی اقدامات بر اساس استاندارهای لازم صورت پذیرفته تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

مدیر کل دفتر شهری افزود: متأسفانه در برخی معابر به جهت اجرا نشدن عقب نشینی املاک به دلایل مختلف امکان زیرسازی و آسفالت موجود ندارد، لذا از همه شهروندان  استان قزوین دعوت می‌کنیم جهت تعامل و رفع تعارضات در معابر به شهرداری کمک کنند.

وی در پایان رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: تحقق این موضوع اولویت اقداماتِ شهرداری است و شهرداری ها موظفند متناسب به نیاز شهروندان اقدام به تخصیص بودجه و اجرای پروژه ها کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز