فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت در قزوین

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۶۸۳۵
دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای 3 نفره باند سارقان سابقه دار اماکن خصوصی با اعتراف به 30 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه در شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و انباری منازل شهروندان در سطح شهرستان "قزوین"، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد سارقان با یکدستگاه خودروی وانت پیکان در ساعات پایانی شب به اماکن خصوصی و انباری منازل دستبرد زده و بلافاصله از محل سرقت خارج می شوند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 2 سارق سابقه دار در این رابطه شدند.

سردار ابراهیمی با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به 30فقره سرقت از اماکن خصوصی و انباری منازل شهروندان و فروش اموال مسروقه  به یک مالخر در شهر قزوین اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد مالخر دستگیر شد، افزود: سارقان دستگیر شده  به همراه مالخر پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان در پایان با اشاره به اینکه تعامل تنگاتنگ مردم و پلیس، موجبات امنیت پایدار درجامعه را فراهم خواهد کرد خاطرنشان کرد: شهروندان نقش بسزایی در تحقق و شکل گیری امنیت اجتماعی و آرامش روانی دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز