با ورود دادستانی تاکستان:

اولین کارگاه اشتغالزایی کمپ ترک اعتیاد در کشور راه اندازی شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۷۶۳۸
اولین کارگاه اشتغالزایی کمپ ترک اعتیاد در کشور راه اندازی شد
اولین کارگاه تولید و اشتغالزایی برای بازآفرینی معتادان مستقر در کمپ ترک اعتیاد در شهرستان تاکستان فعالت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ظهر دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح اولین کارگاه تولید و اشتغالزایی برای بازآفرینی معتادان مستقر در کمپ ترک اعتیاد ضمن اشاره به لزوم اشتغال  معتادین که منجر به اصلاح آنان خواهد شد گفت: این دادستانی با هدف کاهش جرایم به خصوص سرقت ، جرایم خانوادگی و آسیب های اجتماعی دیگری که مرتبط به اعتیاد هستند در نشستی  که باحضور مدیران کمپ  های ترک اعتیاد برگزار گردید مقرر نمود درکنار کمپ ها، کارگاههای تولیدی جهت اشتغال وبازآفرینی معتادین راه اندازی شود.

این مقام قضایی افزود: خوشبختانه با پیگیری و همکاری سازمانهای متولی و کمپ های ترک اعتیاد امروز  این کارگاههای تولیدی با ظرفیت اولیه 30 نفر شاغل افتتاح گردید که در دو شیفت فعال خواهند بود.

رجبی تصریح کرد: یکی از معضلات مهم که افراد را در ابتدا گرفتار اعتیاد می کند بیکاری است که در ادامه این روند و روی آوردن فرد فاقد شغل به مواد مخدر شاهد افزایش ارتکاب آمار جرائم از سوی این طیف از جامعه خواهیم بود.

وی یادآور شد: دادستانی شهرستان تاکستان در وهله اول با راه اندازی قرارگاه جهش تولید و اجرای طرح های مرتبط با اشتغال در این شهرستان تلاش می کند تا آمار بیکاری در شهرستان را کاهش داده و در مرحله بعد نیز با راه اندازی کارگاههای تولیدی مستقر در کمپ های ترک اعتیاد سعی دارد تا به اشتغال معتادین کمک و از ارتکاب جرائم ناشی از اعتیاد جلوگیری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز