ابوالفضل رستگار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رویداد استارت آپی« تجربیات برتر بازاریابی و فروش» در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۸۰۱۰
رویداد استارت آپی« تجربیات برتر بازاریابی و فروش» در قزوین برگزار می شود
عضو سمن جوانان کاراندیش مینودری گفت: رویداد استارت آپی «تجریبات برتر بازاریابی و فروش» ویژه مدیران استارت آپ ها، صنایع و کسب و کارها اول اسفند در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل رستگار در این باره اظهارداشت: این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری قزوین، سمن جوانان کاراندیش مینودری و گروه توسعه کسب و کار هلپیرا برگزار خواهد شد و هدف اصلی از این حرکت، انتقال تجربیات در حوزه بازاریاب و فروش به کسب و کارهای استارت آپی و توسعه پذیر است و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

رستگار تصریح کرد: این رویداد قرار بود با مشارکت 15 فعال کسب و کار از ساعت 14 الی 20 در روز جمعه اول اسفند در مرکز نوآوری قزوین برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی جدید ایجاد شده در استان، این رویداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون هرگونه تجمع به صورت انفرادی برای 10 کسب و کار منتخب برگزار خواهد شد.

عضو سمن جوانان کاراندیش مینودری یادآورشد: با تغییر ایجاد شده تلاش می کنیم این رویداد استارت آپی از ساعت 9 صبح روز جمعه اول اسفند ماه تا ساعت 20 به صورت انفرادی در اتاق VIP پارک علم و فناوری قزوین برگزار شود.

وی گفت:در این رویداد امیر حسین اسدی مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و مشاور کسب و کار کشوری و داور برنامه تلویزیونی «میدون» راهکارهای رونق کسب و کار را به شرکت کنندگان ارائه خواهد کرد و مسیر روشنی برای فعالان این عرصه مهیا خواهد شد.

رستگار بیان کرد: در این نشست تخصصی عارضه یابی کسب وکارو انتقال تجربه کارشناسان به متقاضیان انجام می شود و ضمن شناسایی مشکلات فنی، اعتباری، مدیریتی، مهارتی و سایر موارد راهکاری متناسب با مشکلات و توان فنی و مالی هر کسب و کار در اختیار وی قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: اگر متقاضیان در بازاریابی و فروش محصولات خود مشکلاتی داشته باشند می توانیم سرمایه گذار هم جذب کنیم تا کارها به نتیجه برسد و تلاش می شود پاسخگوی نیاز کسب و کارها باشیم.

رستگار اضافه کرد: در روز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی فقط فعالان 10 کسب و کار پذیرش شده و راهنمایی می گیرند. و این کار می تواند به مهارت افزایی افراد هم کمک کند.

وی اظهارداشت: متاسفانه آموزش های ما در سیستم مدرسه و دانشگاه منطبق بر بازار و شرایط پیچیده اقتصادی کشورمان نیست و به همین دلیل با پایان تحصیل امکان اشتغال به حداقل می رسد.

رستگار تصریح کرد: در استان بیش از 3 هزار واحد صنعتی داریم که شاید نیمی از آنها نیمه تعطیل شده و یا با کمترین ظرفیت کار می کنند که برخی در بازاریابی و فروش مشکل دارند که ما قادریم این چالش را حل کنیم.

وی اضافه کرد: برخی واحدها در نوآوری و خلاقیت، برخی در مهارت نیروی انسانی و برخی در سرمایه گذاری و فروش با مشکل مواجهند که بسیاری از آنها قابل رفع شدن است.

این عضو سمن گفت: امروز فقط آموزش های تئوری پاسخگوی نیازها نیست و ما با برگزاری رویدادهای استارت آپی تلاش می کنیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز