به صورت ویدئو کنفرانس:

۹ طرح صنعت آب و برق در استان قزوین افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۸۱۶۸
۹ طرح صنعت آب و برق در استان قزوین افتتاح شد
همزمان با هفته چهل و یکم پویش هر هفته الف- ب- ایران تعداد 9 طرح صنعت آب و برق با 93 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته چهل و یکم پویش هر هفته الف- ب- ایران، با افتتاح 11 طرح در قالب 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 975 میلیارد تومان اعتبار در پنج استان کشور برگزار شد.

در این مراسم که صبح روز سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو، استانداران چهارمحال و بختیاری، البرز، خراسان شمالی، لرستان و قزوین و مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد، امروز 9 طرح صنعت آب و برق استان نیز با 93 میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

برق 33

داراب بیرنوندی رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین در این مراسم اظهارداشت: در پرتو عنایات الهی و آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، بار دیگر توسعه و آبادانی ایران اسلامی با افتتاح طرح های بزرگ صنعت آب و برق در استان قزوین تداوم یافته است.

وی بیان کرد: بهره برداری از 9 طرح صنعت آب و برق استان قزوین با 93 میلیارد و 100 میلیون تومان از کارهای ارزشمندی است که افتتاح آنها رضایت مندی مردم را بدنبال خواهد داشت.

بیرنوندی تصریح کرد: شبکه جمع آوری فاضلاب و فاز اول تصفیه خانه شهر قشلاق، انتقال فاضلاب مینودر به محمود آباد، ارتقا کیفی آب شرب روستای شهید آباد، احداث خط دو مداره 63 کیلو ولت جهان آباد دشتابی، البرز و نیز افزایش ظرفیت ترانس های پست لیا 2 از طرح هایی است که امروز افتتاح می شود.

برق 2

وی گفت: نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی تاکستان ، طویوقچی و نیز نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی ژیان کوشک،  بوئین زهرا و اجرای طرح های سرمایه ای شامل: توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه،  نیرو رسانی و روشناییمعابر برق استان و اجرای 7 طرح فتو ولتائیک مختص مشترکین به ظرفیت 57 کیلو وات در هفته چهل و یکم پویش هر هفته الف- ب- ایران، در استان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آبفای استان قزوین یادآورشد: این طرح ها با هدف اشتغال زایی، توسعه اقتصادی، رونق کشاورزی و تامین انرژی پایدار در سال جهش تولید به همت دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز