یوسف اینانلو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اقدام فراگیر بهینه سازی شبکه های برق در قزوین فردا اجرا می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۸۵۵۹
اقدام فراگیر بهینه سازی شبکه های برق در قزوین فردا اجرا می شود
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: پنجمین اقدام فراگیر بهینه سازی شبکه های توزیع برق در 30 بهمن و اول اسفند ماه در قزوین اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یوسف اینانلو در این باره اظهارداشت: برای مدیریت مصرف برق و تامین نیازهای انرژی الکتریکی در استان باید با همکاری مردم بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه را در جامعه ترویج کنیم.

وی اضافه کرد: در کنار فرهنگ سازی ما نیز در شرکت توزیع نیروی برق با اقدامات فنی و نوسازی شبکه و استفاده از روش های جدید نسبت به افزایش راندمان شبکه و بهبود کیفیت خدمت رسانی اقدام کرده ایم.

اینانلو تصریح کرد: همزمان با برگزاری چهارمین اقدام فراگیر و هماهنگ با تعمیرات سراسری در کشور، پنجمین اقدام فراگیر بهینه سازی شبکه های توزیع برق در استان قزوین با انجام اقداماتی در روزهای پنجشنبه 30 بهمن و جمعه اول اسفند ماه انجام خواهد شد.

اینانلو

وی با تشریح اقدامات پیش بینی شده در این حرکت فنی و نوسازی اظهارداشت: هوشمند سازی روشنایی معابر با استفاده از اینترنت اشیا از اقدامات پیش بینی شده است که این طرح تحقیقاتی، برای اولین بار در استان قزوین انجام می شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در این اقدام تعداد 30 دستگاه چراغ روشنایی معابر با قابلیت های ویژه در بلوار امیرکبیر با استفاده از اینترنت اشیای هوشمندسازی شده تنظیم می شود که با این کار در ساعت های مختلف از شب،روشنایی متغیری ایجاد خواهد شد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

وی اظهارداشت: کنترل روشنایی معابر با نصب کنتورهای هوشمند «فهام» از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این دو روز است که در این بخش با نصب 25 دستگاه کنتور هوشمند در نقاط مختلف استان برای کنترل روشنایی معابر اصلی اقدام خواهد شد.

اینانلو یادآورشد: بخش دیگر این عملیات، تنظیم ساعت های نجومی روشنایی است که در این راستا 28 اکیپ با  استفاده از 75 نفر از نیروهای فنی اقدام به تنظیم مجدد ساعت های فرمان نجومی روشنایی می کنند که این کار به کاهش مصرف برق بسیار کمک می کند.

مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: به منظور پیشگیری از مصرف برق توسط دستگاههای رمز ارز غیرمجاز، تعداد 25 اکیپ بازرسی و نظارتی نسبت به شناسایی و جمع آوری این دستگاهها با همکاری دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی اقدام می کنند.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 78 مرکز با تعداد 1836 دستگاه تولید کننده رمز ارز با  مصرف  بیش از 8 میلیون و 700 هزار کیلو وات ساعت برق شناسایی و جمع آوری شده است.

دستگاه ارز رمز

ترویج استفاده از نرم افزار« برق من»

اینانلو اظهارداشت: ترویج فرهنگ بکارگیری نرم افزار «برق من» در شرایط کرونا می تواند بسیار موثر باشد و با این روش از مراجعه حضوری به ادارات برق برای دریافت خدمات جلوگیری خواهد شد که در تضمین سلامت شهروندان در شرایط کرونا موثر است.

وی بیان کرد: متقاضیان و مشترکین برق با استفاده از این نرم افزار می توانند بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را بدون مراجعه به ادارات برق به صورت غیر حضوری دریافت کنند که در صورت تماس مشترکین نسبت به نصب این نرم افزار همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

اینانلو گفت: تمامی اقدامات پیش بینی شده برای صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی الکتریکی صورت می گیرد که امیدواریم با همکاری مردم به اهداف تعیین شده دست یابیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز