معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین:

با کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد جدی می شود

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۹۱۵۶
با کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد جدی می شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با کسانی که در شرایط حساس کنونی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با شدت برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در نشست فرمانداران استان، مدیران کل سیاسی، حراست و امنیتی استانداری و بخشداران شهرستان بویین زهرا که عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: ویروس کرونا که اخیرا با عنوان کرونای انگلیسی در آبیک مشاهده شد نوع جهش یافته این ویروس است که با سرعت انتشار و کشندگی بالا حتی رده های سنی پایین از جمله نوجوانان و جوانان را هم مبتلا می کند.

وی افزود: به دلیل مرگ و میر چند برابری این ویروس، به مراقبت های جدی برای مقابله با پروتکل شکنان نیاز داریم و افراد سهل انگار در هر رده و جایگاهی که هستند باید پاسخگو باشند و در برابر مصوبات ستاد کرونای استان تمکین کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در ادامه با تاکید بر لزوم تقسیم کار و بهره گیری از توان و ظرفیت تمامی نهادها در مراقبت از سلامتی مردم در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: اگر بی تفاوت باشیم کرونا پیروز می شود و فشارهای ناشی از آن بر جامعه افزایش می یابد. 

حبیبی 2

وی تصریح کرد: روندکاهشی چند هفته اخیر موجب افزایش نشاط در جامعه شده بود که متاسفانه با توجه به عادی انگاری هایی که صورت گرفت روند کاهشی انتقال این ویروس متوقف شد اما در صورتی که طی دو هفته آینده به طور جدی مراقبت کنیم روزهای پایانی سال و ایام عید آرامی خواهیم داشت. 

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه سال آینده گفت: نتایج انتخابات اخیر مجلس نشان می دهد برگزاری انتخابات به عنوان وظیفه ذاتی وزارت کشور در بی طرفی کامل بوده و سیاست دولت در اجرای انتخابات آینده نیز عدم جانبداری از گروه سیاسی خاص است. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارداشت: مهار ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مردم، رعایت قانون، ایجاد زمینه مشارکت مردم در انتخابات و ارتقاء سطح امنیت و رقابت انتخاباتی از مهم ترین رویکردهای وزارت کشور در انتخابات سال آینده است.

وی گفت: مشروعیت، دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی و اقتدار کشور بامشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می شود و با ایجاد فضای رقابتی زمینه حضور با نشاط احزاب، جوانان و بانوان و اقشار مختلف مردم را در عرصه رقابت های سیاسی فراهم می کنیم. 

معاون سیاسی استانداری قزوین همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال تاکید کرد: مدیریت تنظیم بازار ، کنترل و رصد مداوم قیمت ها و توزیع اقلام اساسی از جمله برنامه هایی است که باید مد نظر قرار گیرد تا روزهای پایانی سال در کام مردم تلخ نشود. 

حبیبی 3

در ابتدای این نشست فرمانداران، مدیران کل حراست، سیاسی و امنیتی استانداری و بخشداران شهرستان بویین زهرا با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه توزیع نهاده های دامی و کشاورزی، مقابله با ویروس کرونا، تنظیم بازار، جلوگیری از بحران های کارگری، راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، نظارت بر عملکرد ادارات تابعه و نحوه فعالیت اتباع افغان در مناطق مختلف استان مطالبی بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز