معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین:

۱۵ واحد عرضه کننده مرغ در قزوین به تعزیرات معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۹۲۳۴
۱۵ واحد  عرضه  کننده مرغ در قزوین به تعزیرات معرفی شدند
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف مرغ فروشی به تعزیرات حکومتی قزوین معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  علی اکبر کبیری در این باره اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نظارت برمراکز عرضه مواد پروتئینی و مرغ فروشی ها ، ۱۵ واحد صنفی متخلف مرغ فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای صنفی ۳۱۰ میلیون ریال با عناوین تخلفی گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و عرضه خارج از شبکه  جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کبیری یادآور شد: همچنین در راستای مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مبنی بر اولویت عرضه مرغ توسط تولید کنندگان در استان و نظارت بر بازار مرغ نیز بازرسان سازمان صمت استان قزوین 8 واحد مرغداری گوشتی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مرغ در بازار کرده بودند ، پرونده تخلف آن‌‌ها به ارزش بالغ بر 72 میلیارد ریال پس از تشکیل جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی قزوین ارسال شده است.

وی افزود: با واحدهای صنفی که با عناوین مختلف از جمله ( مرغ شمال و ... ) اقدام به گرانفروشی نسبت به قیمت مصوب 22 هزار تومان می کنند، برخورد می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز