رئیس کمیته امداد امام خمینی:

۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت می شود

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۹۴۸۶
۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت می شود
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: با حمایت مجلس تسهیلات اشتغالزایی مددجویان این نهاد در سال آینده به 10 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع نمایندگان استان قزوین عصر پنجشنبه در نشست با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور ضمن طرح چالش ها و مشکلات مددجویان و افراد محروم، از تلاش این نهاد در رفع محرومیت و کمک به نیازمندان تقدیر کردند.

مرتضی بختیاری در این نشست ضمن تشکر از همکاری صمیمانه نمایندگان کشور و استان با طرح های کمیته امداد اظهارداشت: همراهی نمایندگان در تصویب بودجه جای تقدیر دارد و از مجلس انقلابی انتظار داریم در حمایت از کمیته امداد در ادامه مسیر هم همراه ما باشند.

وی بیان کرد: در خصوص پیشنهاد رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در احیای طرح شهید رجایی پیگیر هستیم تا این طرح با رعایت کرامت و شان مردم نیازمند دوباره فراگیر شود.

بختیاری 321

بختیاری تصریح کرد: مهمترین رسالت ما در کمیته امداد گره گشایی از مشکلات نیازمندان و محرومان است و در این مسیر با حمایت و کمک خیرین جدی هستیم.

وی گفت: نگاه مجلس در بودجه سال آینده باید ماهی گیری باشد( نه ماهی دادن) و توجه به اشتغال و خودکفایی و حمایت تکریمانه در اولویت قرار گیرد.

کمک های خیرین استان قزوین به کمیته امداد به 97 میلیارد تومان رسید

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی کمک های مردمی به این نهاد در استان قزوین در سال جاری با 21 میلیارد تومان افزایش به 97 میلیارد تومان رسیده است.

بختیاری افزود: در سال گذشته میزان کمک های خیرین به این نهاد بالغ بر 76 میلیارد و 470 میلیون تومان در استان قزوین بود که این میزان امسال به 97 میلیارد تومان رسیده که بیانگر روحیه مشارکت و خیرخواهانه در این استان است.

ایجاد 300 هزار شغل برای مددجویان درسال آینده

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در حاشیه این جلسه در پاسخ به سوال خبرگزاری برنا در استان هم اظهارداشت: خوشبختانه با نگاه خوب مجلس، سهم اشتغال کمیته امداد از 6100 میلیارد تومان به 10 هزار میلیارد تومان افزایش یافته که این رویکرد ارزشمند است.

بختیاری 23

وی بیان کرد: با ابلاغ این اعتبارات در سال آینده تحول بزرگی در اشتغال مددجویان ایجاد خواهد شد.

بختیاری افزود: باتسهیلات اشتغال در سال آینده برای 300 هزار نفر از مددجویان شغل ایجاد خواهد شد.

وی اظهارداشت: در حال حاضر 200 هزار مستاجر مددجو در کشور داریم که فاقد مسکن هستند و برای خانه دار شدن آنها با کمک خیرین برنامه ریزی کرده ایم.

بختیاری از همراهی خوب نمایندگان استان قزوین و نیز رسانه های گروهی، صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات در انعکاس عملکرد این نهاد و ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز