جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

موج چهارم کرونا خطرناک تر و سنگین تر از موجهای قبلی است

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۹۹۷۴
موج چهارم کرونا خطرناک تر و سنگین تر از موجهای قبلی است
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: اگر با سهل انگاری مردم دچار موج چهارم کرونا شویم خلاصی از آن بسیار سخت و دشوارتر، پر هزینه و آسیب پذیرتر است.

به گزارش  خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص وضعیت کرونا در استان اظهارداشت: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی را باید در دو هفته اول اسفند جدی بگیریم تا محدودیت های عید نوروز سال گذشته تکرار نشود.

وی بیان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۰۲۹ راننده خودروی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل منع تردد شبانه هریک به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

حبیبی در خصوص تعطیلی شهرداری آبیک با اعلام خبر ابتلای یک کارمند تصریح کرد: کارمند شهرداری آبیک به ویروس کرونای جهش یافته(انگلیسی)مبتلا نشده است.

وی گفت: آژیر تعطیلی مشاغل از ساعت ۲۰:۳۰ در شهرهای استان به صدا درآمده است و کسبه مکلفند راس ساعت ۲۱ محل کسب خود را تعطیل کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: خوشبختانه تست های تشخیص کرونا به بیش از دو هزار واحد در روز افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: اگر گرفتار موج چهارم کرونا شویم، بیرون آمدن از آن کار بسیار سختی است لذا انتظار داریم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همه مردم جدی گرفته شود و عادی انگار را یک تهدید جدی بدانند.

حبیبی گفت: زدن ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور نیافتن در مراکز پر جمعیت، دوری از دورهمی های خانوادگی و مراقبت از سالمندان می تواند در کاهش ابتلا موثر باشد و ما را با پیک بیماری دیگری مواجه نکند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز