استاندار قزوین:

تامین ابزارهای هوشمند برای تحصیل همه دانش آموزان وظیفه مسئولان است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۱۱۷۳
تامین ابزارهای هوشمند برای تحصیل همه دانش آموزان وظیفه مسئولان است
استاندار قزوین گفت: وظیفه مدیران تامین ابزارهای هوشمند برای تحصیل همه دانش آموزان در فضای مجازی برای تحقق عدالت آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یکشنبه شب در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان، حسینی مدیر شعب بانک مسکن و یزدانی نماینده بانک صادرات و جمعی از خیرین 350 تبلت اهدایی که با کمک خیرین و کمیته امداد تهیه شده است میان دانش آموزان توزیع شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: تامین امکانات عادلانه برای برخورداری همه دانش آموزان از ابزار هوشمند برای تحصیل در شبکه شاد وظیفه مدیران است و این کار با کمک خیرین بخوبی در حال اجراست.

تبلت 4

وی بیان کرد: بدون تردید روستازاده های اندیشمند فراوانی در کشور داریم که اگر بستر تحصیل و بروز استعدادهای آنها مهیا شود می توانند موجب افتخار کشور شوند و امروز هم بسیاری از مدیران از همین روستاها بپا خواستند و زحمت کشیدند و در مسئولیت های مهم قرار گرفتند. 

استاندار قزوین تصریح کرد: بسیاری از مدیران درد آشنا و سختی کشیده اند و برای گره گشایی از مشکلات عزم جدی دارند و امروز باور داریم خدمت به محرومان یک رسالت مهم برای جلب رضایت مردم است.

جمالی پور از مشارکت خیرین در تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان محروم تشکر کرد و گفت: کار خیر ماندگار است و رضایت خدا و مردم را موجب می شود و کسانی که وارد این عرصه شده اند بدون تردید مورد لطف و عنایت الهی قرار گرفته اند و خیرین مسیری را رفته اند که عاقبت به خیری دارد.

استاندار قزوین افزود: این کار پر ارزش برای ما زیباست و جامعه هم به این خدمات نیازمند است بویژه وقتی شرایط جامعه سخت می شود باید دستگیری از یکدیگر به عنوان یک فرصت مورد توجه بیشتر قرار گیرد و به افراد آسیب دیده کمک شود.

وی گفت: اگر افراد غنی وارد کار خیر شوند هیچ فقیری در جامعه باقی نمی ماند  و همه ما امروز دغدغه آموزش دانش آموزان در شهرها و روستاها را داریم تا هیچ فردی در شرایط کرونا از تحصیل عقب نماند.

استاندار قزوین از تامین تبلت برای بیش از 18 هزار دانش آموز فاقد گوشی هوشمند در یک سال اخیر به عنوان اقدامی ارزشمند یاد کرد و افزود: تامین ابزارهای هوشمند برای بهره گیری از فضای آموزشی از دغدغه های جدی ما در استان است و امیدواریم با کمک خیرین تبلت 6 هزار دانش آموز دیگر هم تامین شود.

تبلت

جمالی پور گفت: ویروس کرونا شرایط کشور را دچار چالش کرده و امروز با نوع جهش یافته ویروس مواجهیم و باید خود را برای زندگی در این شرایط آماده کنیم.

وی اظهارداشت: شبکه شاد برای تحصیل در فضای مجازی در شرایط کرونا راه اندازی شد و فرصتی برای تجربه روشهای جدید آموزشی مهیا کرد لذا تامین ابزارهای هوشمند و بسترسازی برای توسعه شبکه شاد یک ضرورت است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز اتفاق خوبی افتاده و نوجوانان ما با سبک دیگری از آموزش آشنا شده اند و با استفاده از ظرفیت خیرین باید امکان برخورداری از شبکه شاد برای همه دانش آموزان استان را مهیا کنیم.

  در این مراسم یاد خیر نیکوکار مرحوم خانم هیرمندی ها گرامی داشته شد. 

توزیع 350 تبلت به دانش آموزان نیازمند و تجلیل از خیرین نیکوکاری که در تامین هزینه تبلت دانش آموزان مشارکت داشته اند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

تبلت 6

در استان قزوین بیش از 250 هزار دانش آموز داریم که در سال گذشته 23 هزار دانش آموز فاقد گوشی و تجهیزات هوشمند بودند که 

 در حال حاضر فقط 6 هزار دانش آموز بدون گوشی هوشمند هستند که در یک سال آینده این تعداد نیز تهیه خواهد شد.

 

 

نظر شما