مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۶ هزار دانش آموز در استان قزوین فاقد گوشی هوشمند هستند

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۸
۶ هزار دانش آموز در استان قزوین فاقد گوشی هوشمند هستند
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر 6 هزار دانش آموز استان فاقد گوشی هوشمند هستند که با کمک خیرین این نیاز را تامین می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، یکشنبه شب در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از خیرین 350 تبلت اهدایی که با کمک خیرین و کمیته امداد تهیه شده است میان دانش آموزان توزیع شد.

برای تهیه این تبلت ها یک میلیارد تومان هزینه شده که نیمی از هزینه آن توسط خیرین و نیمی از سوی کمیته امداد تامین شده است.

حسنعلی اصغری در این مراسم اظهارداشت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی با جلب مشارکت خیرین توانسته بخش مهمی از نیازهای محرومان را تامین کند که جای تقدیر دارد.

تبلت 5

وی اضافه کرد: خیرین امروز توانسته اند لذت و شیرینی تحصیل در شرایط کرونایی را برای دانش آموزان نیازمند و محروم نیز مهیا کنند و در تحقق عدالت آموزشی سهیم شوند.

اصغری اظهارداشت: با خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند،فرصت تعلیم وتربیت برای دانش آموزان مناطق محروم و نیازمند هم فراهم شده و امیدواریم در ماههای آینده بتوانیم همه نیازهای این بخش را جوابگو باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: با مدیریت هوشمند می توان ارزش افزوده ایجاد کرد و امروز با حمایت استاندار محترم و احساس مسئولیت خیرین بخش زیادی از نیازهای آموزشی را تامین کرده ایم.

وی گفت: در استان قزوین 23 هزار دانش آموز، فاقد گوشی هوشمند بودند که در حال حاضر فقط 6 هزار دانش آموز بدون گوشی و ابزار هوشمند هستند که تلاش می کنیم با کمک خیرین این نیاز هم بسرعت تامین شود.

اصغری اظهارداشت: با مشارکت خیرین امروز با کمترین مشکلات آموزشی در فضای مجازی مواجهیم و توانسته ایم به اکثر نیازها پاسخ دهیم تا همه دانش آموزان بتوانند از شبکه شاد بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: هرچند کرونا مشکلات زیادی در سال تحصیلی ایجاد کرده اما توانسته ایم با برنامه ریزی مدون و حمایت استاندار و خیرین بسیاری از این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و بستر بهره مندی کیفی از شبکه شاد را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

تبلت

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: در برابر یک رویداد غیر مترقبه توانستیم موفق عمل کنیم و اجازه ندادیم فقر اقتصادی به فقر تحصیلی منجر شود و خیرین در این راستا موفق عمل کردند و امروز هم امیدواریم در ادامه مسیر با همت بلند خیرین و اقدامات مدیران بتوانیم بقیه نیازها را هم تامین کنیم. 

در این مراسم یاد خیر نیکوکار مرحوم خانم هیرمندی ها گرامی داشته شد. 

تجلیل از خیرین نیکوکاری که در تامین هزینه تبلت دانش آموزان مشارکت داشته اند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

تبلت 4

در استان قزوین بیش از 250 هزار دانش آموز داریم که در سال گذشته 23 هزار دانش آموز فاقد گوشی و تجهیزات هوشمند بودند که در حال حاضر فقط 6 هزار دانش آموز بدون گوشی هوشمند هستند که در یک سال آینده این تعداد نیز تهیه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز