رئیس کل دادگستری استان قزوین:

بازدیدهای میدانی از صنایع با هدف گره گشایی از مشکلات تولید است

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۱۵۰۵
بازدیدهای میدانی از صنایع با هدف گره گشایی از مشکلات تولید است
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بازدید میدانی از واحدهای صنعتی با هدف حل مشکلات تولید در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی در حاشیه بازدید از یکی از شرکتهای صنعتی موفق در صادرات شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بازدیدهای مستمر میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف گره گشایی از مشکلات و موانع تولید در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: هر جامعه ای نیازمند سه عنصر امنیت، عدالت و رفاه است و این امنیت و عدالت است که می تواند مقدمه ای برای تحقق توسعه اقتصادی کشور باشد.

مقام ارشد قضایی استان گفت: حمایت و رفع مشکلات بخش تولید یکی از رویکردهای دستگاه قضایی است و بازدیدهای مستمر میدانی از واحدهای صنعتی این امکان را فراهم می سازد تا مسئولین با مشکلات و ظرفیت های واحدهای صنعتی از نزدیک آشنا شوند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ریاست محترم قوه  قضاییه، در طول سه سال گذشته با همکاری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و نهاد های اجرایی استان از بیکار شدن حدود 6 هزار نفر جلوگیری شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین حمایت از تولید را یک اولویت اساسی دانست و گفت: امیدواریم در حوزه جهاد اقتصادی نیز بتوانیم با مدیریت صحیح دشمن را شکست داده و پیروز شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز