فرمانده انتظامی استان قزوین:

محموله های مرغ قاچاق به پایتخت نرسید

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۲۶۱۱
محموله های مرغ قاچاق به پایتخت نرسید
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 10 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، مأموران پلیس شهرستان آبیک حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سمت تهران  به 5 دستگاه خودرو کامیون مشکوک و خودرو ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده 10 هزار  قطعه مرغ زنده فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان در حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه 5 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و  محموله مرغ ها به کشتار گاه های استان منتقل  شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین، قاچاق را تهدید بزرگی برای اقتصاد کشور دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز