فرماندار قزوین:

بستر انتخابات الکترونیک در شهرستان قزوین مهیا شده است

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۲۸۱۲
بستر انتخابات الکترونیک در شهرستان قزوین مهیا شده است
فرماندار شهرستان قزوین گفت: با ایجاد بستر برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرستان قزوین از 19 اسفند ماه فرآیند اجرایی را آغاز می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای اداری شهرستان قزوین روز چهارشنبه با حضور لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری برگزار شد.

محمد شفیعی در این جلسه اظهارداشت: بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان قزوین مهیا شده و با تامین امکانات لازم برای این رویداد آماده شده ایم.

وی اضافه کرد: از 19  اسفند ماه مقدمات انتخابات شوراها کلید خواهد خورد و از 20 اسفند ماه ثبت نام نامزدها به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام خواهد و داوطلبان از خانه و محل فعالیت خود می توانند ثبت نام کنند.

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: بستر انتخابات الکترونیک در شهرستان مهیا شده و تلاش می کنیم در همه روستاها نیز شوراها شکل بگیرد و بانوان نیز فرصت حضور در این رویداد برای انتخاب شدن را داشته باشند تا رقابتها بیشتر شود.

شفیعی گفت:  هیچ روستایی بدون شورا نخواهد بود و تلاش می کنیم نگاه جنسیتی تغییر کند و فقط آقایان در شورا حضور نیابند و از نقش بانوان باید در حل مشکلات روستاها بیشتر استفاده کنیم تا هم رقابت بیشتر و هم مشارکت بیشتر شود.

شورای اداری

وی بیان کرد: با همدلی انتخابات باشکوه و پرشوری رقم خواهد خورد و مدیران دستگاههای اجرایی باید در تامین نیرو و امکانات همکاری همه جانبه داشته باشند و افراد کارامد و حرفه ای را برای ماموریت اعزام کنند.

فرماندار قزوین از شهرداران هفت گانه در شهرستان تشکر کرد و از ادارات خواست برای اجرای طرح تنیم بازار در  آستانه نوروز همکاری مناسبی داشته باشند.

وی اظهارداشت: امسال میزبان وزرای متعددی بودیم لذا تاکید داریم قبل از سفر مسئولان کشوری نیازها شناسایی و اعلام شود و در ادامه نتایج سفرها را پیگیری کنند تا این سفرها پربار و دستاورد داشته باشد.

شفیعی یادآورشد: مدیران شهرستان لازم است مصوبات و نتایج سفرها را اطلاع رسانی کننند تا مردم بدانند این سفرها تشریفاتی نیست بلکه گره ای از مشکلات باز شده است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: در سال جاری در سفر استاندار، معاونان، نمایندگان و مدیران به بخش های مختلف به نتایج خوبی رسیدم اما برخی مصوبلات اجرایی نشده که مسئولان باید علت آن را بررسی و پیگیری کنند تا مصوبه زمین مانده نداشته باشیم تا مردم امیدوار شوند.

سیاهکلی

شفیعی اظهارداشت: در مواقع بروز بحران از مدیرکل مدیریت بحران درخواست می کنیم اعتباراتدبه صورت متمرکز در اختیار شهرداری ها قرار دهند تا اقدامات نوسازی و عمرانی و مقابلهد با بجران با سرعت و کیفیت بهتری اجرایی شود.

وی گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران توان بالایی دارند و در صورت هماهنگی می توانند در مدیریت بحران نقش موثری ایفا کنند.

نظر شما