وزیر صمت:

تولید گیربکس شش سرعته اتوماتیک در کشور را کلید خواهیم زد

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۳۸۲۹
تولید گیربکس شش سرعته اتوماتیک در کشور را کلید خواهیم زد
وزیر صمت گفت: خودباوری در ایران اسلامی بالاست و تاکید جدی داریم طراحی و ساخت گیربکس اتوماتیک شش سرعته در نیرو محرکه قزوین پیگیری و تولید شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا رزم حسینی روز شنبه در مراسم افتتاح خط تولید گیربکس شش سرعته اظهار کرد: در ۴۰ سال گذشته دشمنان تلاش زیادی کردند تا انقلاب را از مسیر خود باز دارند و امروز فشارهای اقتصادی و تحریم ها موجب شد به خودباوری برسیم و موفقیت های زیادی را بدست آوریم.

وزیر صمت گفت: امروز هم با خودباوری از مشکلات عبور خواهیم کرد و هم کرونا و هم  تحریم های ظالمانه را پشت سر خواهیم گذاشت.

رزم حسینی بیان کرد: با پشتکار دولتمردان و ایستادگی مردم و تلاش نخبگان به دستاوردهای بزرگی در سالهای آینده دست خواهیم یافت.

خودروسازان به کیفیت و کمیت محصولات توجه کنند

وی افزود: ایران خودرو باید در کیفیت و کمیت حرف مهمی در گفتن داشته باشد و گیربکس اتوماتیک در دستور کار تولید باشد و ما هم حمایت می کنیم.

77

رزم حسینی بیان کرد: نخبگان و طراحانی که گیربکس شش سرعته را شروع کردند بسرعت به سمت تولید گیربکس اتوماتیک گام بردارند.

وی گفت: در استان قزوین جواز تاسیس ۳۸ درصد و بهره برداری ۱۷ درصد رشد داشته که نشان می دهد قزوین یک استان صنعتی است و می تواند قطب صنعتی کشور باشد و چشم انداز روشنی را در اشتغال و تولید داشته باشد.

رزم حسینی افزود: وزارت صمت مسئول تولید و تجارت و صادرات و واردات در کشور است و باید موانع را برداریم و مسیر تولید را هموار کنیم که در مواداولیه این کار انجام شد.

وی اظهار داشت: باید تولید را جوان سازی کنیم و امروز از آنجا که ما ۱۵ کشور همسایه داریم و ۷۵ درصد صادرات ما به کشورهای همسابه بوده است که باید از این ظرفیت بیشتر بهره ببریم.

777

رزم حسینی گفت: در حال حاضر اکثر کارخانه ها در دو شیفت یا سه شیفت کار می کنند و اکثر تولیدکنندگان دنبال طرح توسعه و صادرات هستند و این نگاه ارزشمند است و از آن حمایت می کنیم.

وی افزود: در فولاد سیمان پتروشیمی صادرکننده هستیم و ۵ میلیارد تن معادن کشف شده است و ذخایر افزایش خواهد یافت و فرصت های جدیدتری ایجاد خواهیم کرد.

وزیر صمت بیان کرد: دغدغه ما توسعه و تولید در کشور خواهد بود زیرا امنیت ملی ما در گرو اقتصاد قوی و تولید است و جوانان امروز باید برای اعتلای اقتصادی و تقویت بنیه اقتصادی تلاش بیشتر کند. 

رزم حسینی بیان کرد: در جای جای روستاها می توانیم تولید داشته باشیم و به عمران و آبادانی و معیشت روستاها کمک‌کنیم و همه مردم در این عرصه  نقش آفرین هستند.

وی افزود: از شرکت های توسعه مند در مناطق محروم حمایت می کنیم تا راه اندازی شود زیرا باور داریم برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید روستاها به مراکز  تولید تبدیل شوند و تلاش می کنیم سرمایه ها روانه تولید و اشتغال شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز