استاندار قزوین:

پشتیبان جدی فعالان اقتصادی هستیم تا جهش تولید محقق شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۴۲۳۵
پشتیبان جدی فعالان اقتصادی هستیم تا جهش تولید محقق شود
استاندار قزوین گفت: پشتیبان جدی فعالان اقتصادی هستیم تا با جهش تولید بتوانیم در اقتصاد کشور نقش بیشتری ایفا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوینَ؛ نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شنبه شب با حضور رزم حسینی وزیر صمت، جمالی پور استاندار، اکبری رئیس کمیسیون صنایع، رسولیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان و روح الله عباسپور، رجب رحمانی، فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و افضلی رئیس سازمان صمت استان و فعالان و مدیران صنعتی بخش خصوصی در استانداری برگزار شد.

ثثثث345676

هدایت الله جمالی پور در این نشست گفت:  قزوین ظرفیت های خوبی دارد و از استانهای مهم صنعتی کشور محسوب می شود و اولین شهر صنعتی در این منطقه احداث شده و استقرار بیش از 3500 واحد صنعتی جایگاه ویژه ای به آن بخشیده است.

وی گفت: استان قزوین امروز هم جذابیت های زیادی دارد و علیرغم تحریمها به دلیل نزدیکی به پایتخت و دسترسی به ۱۱ استان کشور، وجود دشت قزوین قابلیتهای فراوانی در گردشگری و اقتصادی دارد و می تواند به اقتصاد کشور  کمک‌ کند.

استاندار قزوین یادآورشد: با همه مدیران به این باور رسیدیم که مهمتربن رسالت ما در خدمت تولید بودن است و نامگداری سالها از سوی رهبری این اهمیت را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و تولیدکنندگان درخط مقدم آن هستند و ما در واقع به عنوان ستاد پشتیبان آنها هستیم تا این ماموریت خطیر انجام شود.

جلسه

جمالی پور گفت: دو نماینده ما عضو کمیسیون صنایع هستند و یک نماینده در کمیسیون بودجه و یک نماینده در کمیسیون بهداشت ظرفیت ارزشمندی هستند که به پیشبرد کارها کمک می کنند.

استاندار قزوین یادآورشد: قزوین یک استان کارگری است اما با تعامل کمترین مشکل را داریم و در صورت بروز هر مشکلی بسرعت وارد موضوع می شوبم تا چالشها برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز