استاندار قزوین:

مبارزه با بیسوادی در کشور در حد ریشه کنی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۱
مبارزه با بیسوادی در کشور در حد ریشه کنی است
استاندار قزوین گفت: مبارزه با بیسوادی در ایران و استان قزوین بسیار موفق بوده و در حد ریشه کنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که عصر یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: توجه به تعلیم و تربیت و سرمایه گذاری در این عرصه می تواند آینده کشور را تضمین کند و در این عرصه با جدیت برنامه ها باید اجرایی شود.

وی گفت: تامین فضای استاندارد برای تحصیل دانش آموزان رسالت مسئولان فرهنگی است و در این زمینه  مشارکت خیرین بسیار کارساز و با ارزش بوده است.

استاندار قزوین یادآورشد: استاندارد سازی فضاهای آموزشی یک ضرورت است و باید کمک کنیم تا همه مدارس از نظر فضا و سیستم سرمایش و گرمایش به شرایط استاندارد برسد.

12321

جمالی پور در ادامه به اهمیت ریشه کنی بیسوادی اشاره کرد و یادآورشد: خوشبختانه در زمینه سوادآموزی اقدامات بسیار موثری انجام شده و می توان اذعان کرد تعداد بیسوادان در کشور و استان بسیار کم شده و در حد ریشه کنی است.

وی گفت: در سوادآموزی باید اولویت بندی کنیم و آموزش بیسوادان تا سن ۶۵ سال و سپس سنین دیگر در برنامه ریزی منسجم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قزوین اظهارداشت: آموزش و پرورش نهادی فرابخشی است که در صورت برنامه ریزی منسجم و اصولی ثمره آن به همه مردم خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز