مدیر دفتر حفاظت محیط زیست و کیفیت منابع آب استان قزوین:

حریم قنات کوشکک در تاکستان آزاد سازی شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۴۸۵۳
حریم قنات کوشکک در تاکستان آزاد سازی شد
مدیر دفتر حفاظت محیط زیست و کیفیت منابع آب استان قزوین گفت: حریم کیفی قنات کوشکک در محدوده روستای ورسه از توابع تاکستان آزادسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محجوب در این باره گفت: با تلاش همکاران دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین آزاد سازی حریم کیفی قنات کوشکک در محدوده روستای ورسه از توابع شهرستان تاکستان به پایان رسید.

وی افزود: آزادسازی حریم کیفی قنات کوشکک روستای ورسه اقدامی تعاملی و سازنده بین شرکت آب منطقه ای و مدیریت دامپروری آوین دشت است که با تمهیدات اصلاحی مناسبی که توسط این واحد دامپروری صورت گرفت، حریم کیفی 3 میله و محور قنات در محدوده اراضی متاثر از کود حیوانی و شیرابه های حاصله پاکسازی شد.

قنات 3

محجوب تصریح کرد: اگر چه این قنات در سنوات گذشته خشک شده اما می تواند تاثیر بسزایی در انتقال مستقیم آلودگی به سفره آب زیرزمینی داشته باشد، از این رو این اقدام اصلاحی گامی موثر و مفید در حفظ کیفیت آبهای زیرزمینی منطقه خواهد بود.

وی خواستار اقدامات اصلاحی خود خواسته توسط واحدهای مشابه دیگر شد و فرهنگ سازی در خصوص اقدامات خود کنترلی را بخش مهمی از روند اجرای قوانین در کشور دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز