مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

معلمان در ایام کرونا ایثارگرانه برای تحصیل دانش آموزان تلاش کردند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۵۳۹۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: معلمان و فرهنگیان در ایام کرونا با تلاش ایثارگرانه برای تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی همت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در اجرای پویش سراسری «لبخند رضایت» ظهر دوشنبه با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش در قزوین برگزار شد، 

حسنعلی اصغری در این مراسم گفت: هر چند ویروس کرونا آسیب های جدی به تحصیل حضوری دانش آموزان وارد کرد اما با تعامل و همکاری همه معلمان، نهادها و مردم توانستیم خود را با شرایط هماهنگ کرده و تجربه جدیدی را در فضای مجازی کسب کنیم.

وی افزود:  معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند که برای ارتقای آموزش دانش آموزان همه توان خود را به کار بسته اند که جای تقدیر دارد.

اصغری اظهارداشت: با توجه به شرایط سخت کرونایی که در جهان و کشور حاکم شده همکاران ما در آموزش و پرورش ثابت کردند که قادرند با ایثار و از خود گذشتگی مشکلات را پشت سر بگذارند.

وی گفت: سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با اجرای فعالیت های مشترک برای تقویت کارآمدی فعالیت های آموزش و پرورش انجام دادند که جای تقدیر دارد که با اجرای برنامه های آموزشی در زمینه های مختلف تربیتی و آموزشی و برگزاری رزمایش مختلف نسبت به تقویت آمادگی دفاعی فرهنگیان گام های موثری برداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: برخلاف تصور برخی که فکر می کردند تعطیلی مدارس موجب خانه نشینی و استراحت معلمان شده باید اذعان کرد در دوران کرونا شرایط سخت تری برای معلمان ایجاد شد و فرهنگیان برای تدریس در فضای مجازی و تحصیل دانش آموزان وقت زیادتری گذاشتند و از فرصت خانواده نیز برای آموزش در فضای مجازی استفاده کردند.

وی گفت: اجرای پویش « لبخند رضایت» در استان قزوین با محور تقدیر از معلمان جهادگر در ایام کرونا و کمک‌ مومنانه در قالب تهیه اقلام آموزشی انجام می شود.

تجلیل

در ادامه سرهنگ هادی بغدادی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اقدامات ارزشمندی از سوی فرهنگیان در ایام کرونا صورت گرفته و با تامین مواد ضد عفونی و کمک های مومنانه با هماهنگی سپاه، برای کمک به آسیب دیدگان همراهی کرده است.

سرهنگ بغدادی افزود: رسالت سازمان بسیج فرهنگیان کمک به رفع مشکلات است تا فعالیت آموزش و پرورش در شرایط کرونا روان شود.

در ادامه این مراسم از فرهنگیان فعال قزوین در اجرای طرح پویش لبخند رضایت با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز