فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

تلاش معلمان قزوین در ایام کرونا ستودنی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۵۴۰۳
تلاش معلمان قزوین در ایام کرونا ستودنی است
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مجاهدت و تلاش معلمان استان قزوین در دوران کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار محمد شاهرخی ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در ایام کرونا در اجرای پویش سراسری «لبخند رضایت» که در آموزش و پرورش برگزار شد اظهارداشت: با انتشار ویروس کرونا بسیاری از والدین و حتی دانش آموزان نگران وضعیت تحصیل خود بودند اما بسرعت شرایط آرامی در جامعه حاکم شد و بستر تحصیل در فضای مجازی مهیا شد تا کسی از تحصیل باز نماند.

وی گفت: این ایام نشان داد که تعلیم و تربیت و تحصیل در هیچ شرایطی تعطیل شدنی نیست و معلمان و فرهنگیان توانستند با روحیه ایثارگرانه این ایام را مدیریت کرده و بر اوضاع مسلط شوند.

سردار شاهرخی افزود: با ایجاد ارتباط هدفمند بین آموزش و پرورش، سپاه و بسیج توانستیم امکانات خود را بسیج کرده و در اختیار آموزش فرزندان قرار دهیم و بدون تردید فرهنگیان ما با اقدامات مجاهدانه و ایثارگونه توانستند بر مشکلات غلبه کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآورشد: باید باور کنیم بسیج متعلق به همه مردم است و هر جا که نیاز به خدمت و گره گشایی از مشکلات باشد بسیجیان ما با همه توان در صحنه حاضر خواهند شد.

شاهرخی با اشاره به برنامه راهیان نور هم گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از کرونا بیش از ۳۴ هزار نفر در اردوی مجازی شرکت کردند تا این کار فرهنگی تعطیل نشود.

تجلیل

وی تصریح کرد: باید ارزشهای دوران دفاع مقدس با هر روشی به نسل آینده منتقل شود تا فضای معنوی در جامعه کم رنگ نشود.

سردار شاهرخی با قدردانی از فرهنگیان گفت: اعتقاد داریم که بسیجی بودن فقط به داشتن لباس بسیجی نیست بلکه  باید دنبال تفکر بسیجی و شناخت راه و اندیشه های بسیجی در کشور باشیم و آن را تداوم بخشیم.

در ادامه این مراسم از فرهنگیان فعال قزوین در اجرای طرح پویش لبخند رضایت با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز