معاون عمرانی استانداری قزوین:

ساماندهی شهرک چرم سازی در استان قزوین تسریع می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۵۸۷۴
ساماندهی شهرک چرم سازی در استان قزوین تسریع می شود
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: ساماندهی شهرک صنعتی چرم سازی برای برخورداری از حمایت های دولتی، توجه به الزامات زیست محیطی و تعیین محدوده آن در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ساماندهی شهرک چرم سازی ظهر سه شنبه در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این نشست اظهارداشت: ساماندهی این شهرک برای پیشگیری از چالش های آینده آن یک ضرورت است تا با مشکلات زیست محیطی در اجرای طرح توسعه مواجه نشویم.

وی گفت: روند ساماندهی محدوده این شهرک باید با تایید ستاد سرمایه گذاری استانداری صورت گیرد و امکان استقرار صنایع مکمل و خدماتی در آن مهیا و نقشه توسعه نیز تدوین شود. 

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: تاسیس شهرک صنعتی خصوصی در دوره زمانی 4 ماهه، تعیین کار گروه مشورتی برای استقرار صنایع به روز، دادن مهلت 6 ماه برای مالکان محدوده قبلی و پرداخت عوارض تبصره یک، مهلت محیط زیست به واحدهای مستقر برای تغییر فرآیند تولید از روش اسیدی به سیستم های با تکنولوژی بالا، از اقداماتی است که باید اجرایی شود.

جلسه 2

وی اظهارداشت:مقابله با ساخت وسازهای غیر مجاز تا تصمیم گیری نهایی، پیش بینی آب مورد نیاز شهرک چرم سازی ، تعییم محدوده کنونی و طرح توسعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرخزاد اضافه کرد: در این شهرک 11 واحد صنعتی در حال فعالیت و تولید است که برخی جواز تاسیس گرفته اند و باید مراقب ساخت و سازهای غیرمجاز باشیم.

وی گفت: برای توسعه این شهرک باید با لحاظ محدوده تعیین شده اقدام شود و با مالکان هم توافق لازم صورت گیرد و الزامات زیست محیطی هم مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز