شهردار قزوین:

طرح استقبال از بهار بدون پذیرش مسافر و میهمان در قزوین اجرا می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۵۹۸۰
طرح استقبال از بهار بدون پذیرش مسافر و میهمان در قزوین اجرا می شود
شهردار قزوین گفت: با توجه به شرایط ناشی از کرونا طرح استقبال از بهار در قزوین با زیباسازی معابر بدون پذیرش مسافر و گردشگر اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی در جلسه شورای ترافیک استان که روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: شهرداری همواره در ایام منتهی به پایان سال و فرارسیدن نوروز برنامه های استقبال از بهار را اجرا کرده و امسال هم برای ایجاد نشاط در میان مردم برنامه هایی را تدارک دیده ایم.

وی اضافه کرد: در گذشته محور برنامه های شهرداری بیشتر جذب مسافر و گردشگر بود و بناهای تاریخی و گردشگری را آماده می کردیم و برنامه های متنوعی اجرا می شد تا مسافران روزهای خوشی را در استان سپری کنند اما امسال بر اساس مصوبه ستاد کرونا از پذیرش مسافر و میهمان معذوریم. 

طاهرخانی تصریح کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ پذیرش مسافر نخواهیم داشت و همه برنامه‌ها در راستای تقویت روحیه شادی و نشاط شهروندان و زیباسازی شهر استوار خواهد بود.

شهردار قزوین بیان کرد: طرح گل کاری بهاره، مرمت و روکش آسفالت معابر اصلی سطح شهر در دستور کار قرار گرفته تا در شرایطی که مردم نیازمند نشاط و شادابی هستند با حضور در فضاهای گل کاری و تزیین شده بتوانند آرامش خاطری پیدا کنند.

ترافیک

وی افزود: تمامی سازمانهای زیرمجموعه شهرداری از جمله آتش نشانی، خدمات شهری، فضای سبز، سازمان ترافیک در ایام نوروز در آماده ‎باش کامل هستند و خدمت رسانی می کنند.

طاهرخانی گفت:بهسازی تجهیزات ترافیکی در قالب طرح استقبال از بهار در معابر شهری، تعویض تابلوهای اطلاع رسانی و انتظامی فرسوده و آسیب‌دیده، رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، دکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و چشمک ‌زن در این ایام در دستور کار قرار دارد.

طاهرخانی اظهارداشت: همچنین در بهار سال آینده اقدامات پیشگیرانه در اولویت است و برای جلوگیری از  انتقال ویروس در شهر از برپایی چادر در بوستان‌ها برای اسکان مسافر جلوگیری می شود.

شهردار قزوین اظهار امیدواری کرد با زیباسازی فضای شهری، محیط زیبا و مناسبی برای بهره مندی شهروندان در ایام بهار در شهر مهیا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز